Sholihah Collection

LJJCM: RedVelvet & Semperit

u olsssss
i nk sharing is caring ngan u olls ni..

i ni baik tau
klu ade mknn sedap, i suke share ngan u ollss
so takde la i sorg je yg mengembang kan
kte same2 la mengembang ramai2
muahahahahahahahaa

ari tu jalan2 kat JJ Balakong
ad booth ni bukak kat tingkat bawah

minggu lps i beli semperit dia
ya Allah..
sedap ko!
tak tipu...
bile makan, cair dlm mulut
rapuh, rangup, lembut
bekas kecik 15 hengget
bekas besar 20 hengget
caya la ckp mak
sedappppppppppppp...
i ni dh la tahap kesemperitan i tinggi
jadinya, semperit ni mmg menepati citarasa i
i klu pilih semperit, ade kriteria2 yg i nak
br la menepati MS:ISO SEMPERIT LEHA

minggu ni pulak i beli red velvet dia
ya Allah
sedap ko!
tak tipu.
(ulang balik dialog atas)
terasa2 cream cheese dia
sepotong 7 hengget
sedap wehhhhh

durian crepe pun ade

moist choc cake dia pun sedap wehhhhhhhhhh
muffin pun ade

cupcake comel2 ni pun adaaaaaa
geram je tgk cupcake colorful2 ni..
rase cam nk gigit2..

angry bird pun ade ko..
haaaaa...

haa..
org kat kedai dia pun comel2 gitu n sporting
i kata nak amik gmbr
sume siap posing haaa..
yg kat hujung tu, apron awk comel la.
i loike

booth ni ade bukak kat JJ smpi ahad ni


tp klu nk contact diorg utk tempahan or maklumat lanjut
diorg ade blog, fb n emel

xoxo




0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...