Sholihah Collection

Kuat jodoh aku ngan kaler putih

Sebenarnye tak suke sgtttttt kaler putih
Sebab:
1- menggemukkn bdn yg dh siap2 fluffy ni
2- sy nmpk gelap dgn kaler putih
3- sy ni comot, kang klu mkn ke, jln2 je, bj putih cpt kotor
4- klu basuh baju, nnti tak pndai jage kaler putih ni


Tapi ari ni brani benorrrr aku pki kaler putih
Jubah lak tuh
Jubah ni mak beli 50 hengget je noksss...

Then jodoh aku ngan kaler putih ni kuat lak..



Time kawen ntah mcm mn aku leh pilih kaler putih lak.. Ni sume dato ct punye pasal.. Smpi aku berani lak pilih kaler putih wat kawen..



Dpt kete pun warna putih...
Dh la malas basuh kete.. Sian johny\
kak noly, asal ko amik gmbr aku blur2 gini...



Puas aku cr dinding kaler biru. Sbb aku pki beg biru., nasib bek tgkt bwh tu dinding tgh renovation ade kaler biru


Perghhhh.. Putih siut jubah aku


Layan kek kat SR ..


Then terorder noodle in tonyam kung! Lupe lak pko bj putih ari ni.. Mmg aku mkn muka masuk dlm mangkuk.. Takmo kuah tumpah2.. Takmo takmo..




Tp aku tak suke angry bird putih... Sbb dia kuarkan telur letup tak kuat punnnnn


Selit gambaf Instagrammer sekeping... Kikikiki..


0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...