Sholihah Collection

Topi pink, topi blue, u marah, i love u

Tajuk entry pjg tak hengat gune pantun 4 kerat
Semalam g alamnda. Teman ensuami tgk wyg, real steel. Aku dh tgk citer ni sbnrnye, tp memandangkan dia umpan aku ngan popcorn, aku teman kan juge. Dh reserve tiket kul 5, tp sobab terlmbt smpi, tiket dh released. So amik yg next show pukul 8. Kat dpn foodcourt tu ade booth promote tayar. Tayar? Sungguh aku tak minat..



Ensuami mintak aku tlg isi 2 form, satu nama dia, satu nama aku. Dia kate tulisan dia tak cntik. Ok fine.

Tibe dia dtg balik, buat muke sengeh2..

Tadaaaaaaaaa



Blue utk dia
Pink utk aku
Awwww, sweeeetttt
Yg si blue tgh tanam pokok
Yg si pink dgn bunga tgh nk ngorat si blue
Gatal tau si pink nih
Ahakz



Michelin.. Ape tu, nama tayar ke, nama kedai?



Yawwwwww
Ktorg pakai topi cap tayar michelin
Korg ade?



Malaysia!! Peace yawwww!!



Okeh abg, enough with topi, now blanja ayg mkn auntie anne. Lets go..

P/s: tgk real steel kali kedua tp masih teruja.... ^_^

Nasi arab satu!!!!!!



Alkisahhhh..
Maka tersebutlah kisaahhhhh...
Toiyiiibbb...
Sang kancil dtg beramai2 ..,

Okeh.. Tu lagu pembuka je..,
Sebab ape aku nyanyi lagu tu..
Sbb aku nak mkn nasi arabbbb..,



Tukang belanja n tukang dibelanja...



Aku punye nasi arab ayam...
Opkos la ayammmmm..,



Gile sedap mende alah ni
Tomato dia.,
Perghhhhhh!!!
Nak kate sambal tomato, tak pedas pulak,,
Nak kate jus tomato, buat mkn ngan nasi..



Barbican.,
Ni amin punye
Aku tumpang amik gmbr je..
Nak minum tak brape nk brani lg.,



Aku nye air nembikai,,
Sape yg knal aku, mmg tau aku kurg minun air lps mkn..
Sbb tu klu mkn ngan ensuami, order satu je air..
Aku juz nak telan seteguk dua je..
Tp aku klu dh haus, haus benor...



Tp mkn ari tu air aku abis nokssss
Air nembikai dia fresh gilerrrrr!!!



Aku heran la
Ape yg org belanja, mmg sedap giler kan,, kan,,
Cer beli sendr ,,.
Hahahaha
Lain rasenye,,,

Tq pd org yg belanja.. Mudah2an Dimurahkan lagi rezeki lps ni..
Then bole blanja lagi...

Eh, nsi arab ni kat mana???
Ha..
Kat putrajaya..
Yg dekat ngan mydin tu.. Persiaran diplomatik,,
Nama kedai aku lupe..
Bahahahhah..
Tp ade tulis Mr. Kabab tu...

Gi la try..
^_^
Peace yawww


G ikea ngan turban style

Cuti deepavali yawwww
Pagi2 sudah bgn yawww
Lilit2 shawl nk jd turban style yawwwww
Semata2 nak "di setiap gambar ada lagu" yawwwww
N dgn harapan nak jd antara yang terawal smpi ke ikea yawwww




See.. Sgt heppy kan




Ensuami pun hepi sbb kitorg ingt ktorg paling awal
Smpi ikea kul 11am, jalan sudah jem mau masuk ikea!!!
Dlm parking ikea sudah Pnuh!!!!!
Beratur utk ikea meatball sudah pjg!!!!!!!
Mau cr meja utk mkn sudah full smpi mknn sudah sejuk!!!!!



Tamak punye pasal n sbb tak mkn pg, aku order 15bijik meatball!!!!!!


Tp org tamak selalu rugi kannnnn...


Oooo, sy sukekan bilik kerja ni!!!! Abg, nak!!!!!



Sy nak sy punye mini library sy!!!!


Sy nk pnuhkn ngan komik sailormoon, mutiara naga, slam dunk, alam perwira... Bole??



Ooohhh, org sgt rmi!! Tp sy tetal nak amik gmbr.. Pnat aku lilit2 shawl pagi2 buta... Pnat aku kentalkn hati nk pki turban style niiii...




Jaranh tgk ensuami amik gmbr mcm ni., mungkin dia seronok aku tak mintak beli ape2 kat ikea smlm.. Mungkin la...



Ssshhh.. I love dis style la.. Hehehhe



Easy boy.,, easyyyy...



Pndgn tepi.. Kna pakai ngan inner neck...



Pndgn atas... Comot sikit tp belasah la.,,



Ok dh..
Bye ~

Mehndi laga ke rakhna




Mehndi laga ke rakhna
Doli saja ke rakhna
Sahera saja ke rakha
Sahera chupa ke rakhna
Lene tuje o gore
Aye hai tera sajana

Ke rakhna ke rakhna
Memang ko nak kena
Bahahhahaha



Alkisah di kl
Sebelah tgn rm5
Tmbh lg sebelah tgn lg rm5
Kalau tambah kat kaki, aku tak tau pulak brp rm




Uihhh.. Tak semena mena aku tgk rmi lak budak2 memerhati inai aku
Takleh.. Ni inai kiteeee
Tgk mak budak, pun dh tak sabar tunjuk tgn nk inai gak..



Waktu mule2 aku dtg, kosong je.. Senang nk tgk album.. Tp aku tak amik corak kat album, aku suh doa designkan khas utk tgn aku...




Ha.. Budak2 ni pun nk berinai... Tpt dia kat simpang empat tu tau.. Dekat ngan mydin yg jual baju2, ngan maybank.. Dia kat kotak elektrik tnb tu..


Huh., penat aku pujuk ensuami nk buat mende ni.. Sepjg jalan aku bebel2 nk buat inai. Agak dia dh semak sgt, br dia bg aku buat..


Mere menndi.. Dulu time blaja, rajin bnor aku buat inai.. Siap lukis sendr tuuu tiru inai dato ct waktu dia kawen.. Kuku aku dulu tak pnh putih.. Berinai je sentiasa.. Siap ngan kuku kaki lg.. Tp lps kawen....

(Muzik sedih masuk...)

Ensuami tak suke inai2 nih,, dia kate dia geli.. Sob sob.. Tgn aku yg pki inai, bukan tgn dia.. Kan? Kan? Tgn aku yg suap mkn kat mulut aku, tgn dia suap mknn kat mulut dia. Bukan tgn aku yg suap mulut dia..


Ape lg.. Pose!


Uihhh, pjgnye tgn aku.. Oittt, bukan pjg tgn tau.. Tp tgn pjg.. Senang nk cekau lauk jauh2.. Sape untung,, aku jugakkk.. Bahahaha




Pose lagi..ok la.. Ok la.. Dh last ni..

Gula2 & bawang putih

Di petang yg hening di dalam sebuah pasaraya...

Bini: abg, bawang putih dh abis..
Laki: ayg, ayg g carik bawang putih eh.. Abg nak g tgk bhgn roti jap...troli letak cni je
Bini: ai ai chief!!

Berjalan si bini ke bhgn bawang yg berhampiran tpt timbang

Nak cr bawang.. Nak cari bawang.. Nak cari bawang .. Nak cari bawang...

Eh, eh.. Ape nih.. Gula2 ni time aku kecik2 selalu makan nih..

Tanpa memikirkan masa depan, si bini ni trus cedok gula2 tu ke dlm plastik lantas di bawa ke mesin timbang. Selepas ditimbang dan ditepek pelekat harga, dia pun berjalan ke troli..



Laki: ayg... Ni ke rupe bawang putih...?????
Bini: eh, td kna g cr bawang putih eh..



Ni br btul bawang putih... Si laki pun menggeleng2kan kepala.. Laki: Ke ayg nmpk gula2 tu mcm bwg putih? Bwg putih ni plak nmpk mcm gula2??

Moral: jgn biarkan sesuatu yg berwarna warni mcm gula2 yg sy selalu mkn time kecik2 dulu n gula2 yg cair di mulut tidak di tgn ini n gula2 yg ade perisa ros, coklat yg rase mcm susu ini mengalih perhatian anda di dalam pasaraya..

Lipgloss n Eyeshadow Simply Siti


Review kali ni nah habaq mai pasal simply siti...
Skrg tgh ade sale wooo
Sale woooo
Ulang lagi sekali
Sale woooooo





Beli 2pcs eyeshadow dengan harga rm12.90... With any purchase, bole beli lipgloss simply siti dengan harga rm10..

Toinkkkkk!!

Terkuar bijik mata mak noksss tang dgr sale mcm nih...



Simply siti
Rahsiaku bukanlah rahsia..
Bahahahha

Review:
I beli lipgloss kaler merah. Dh pki g keje ari ni.. Awwwww!! I like it so much!!!!!
Warna dia cntik... Cntik sgt... N sebab merah dia merah menggoda... Awwwww...

I recommend lipgloss kaler merah keh... Ulang suara.. Kaler merah... ^_^



Im in simply siti mood today ^_^

Mencintai dia adalah kewajipanku








Entry ni khas utk ensuami








Terima kasih abg sbb sudi amik sy jd suri abg.. Walau sy ni serba kekurangan.. Nangis laju2.. T_T









Maseh byk2 la sbb tahan ngan perangai sy
Tetibe touching lak nih








Menikahi orang yang kita cintai adalah suatu kemungkinan,
Mencintai orang yang kita nikahi adalah sebuah kewajiban

(Ayat ni dpt dr twitter imam muda asyraf.. ^_^)





3 kata:
Aku cinta padamu
Ai shi teru
Sa rang hae
Wo ai ni
I love u

^_^



So what?




Yesss... Sy seorg yg boolattt..
So what???


I need to diet gile2???
I cant eat what i want???
So then i will get slim body but with big head??
Nope..


Im juz being myself
Well, stil need to reduce some weight to get healthy..

"Bukan senang nk kurus and bukan susah nk gemuk.."

Renung2kan...



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...