Sholihah Collection

Sapa BFF korang?


 

di mana dia oh BFF sy
oh BFF sy ade di dalam shopping mall
here
my partner a.k.a my BFF
sy syggg dia
kami sekepala
bole dikatakan minat kami sama
tp taste kdg2 ade yg tak sama 

sy ni jenis berkwan ramai, tp kawan baik bia la seorang2
means kawan nk share perasaan
time sekolah rendah
kawan baik aku selalu bertukar
clash yg ni, kwn baik yg tu
clash yg tu, kawan baik ngan org lain
time sekolah rendah siap ade surat2 klu nk mintak clash tawww
time sekolah menengah form 1-3, aku best fren ngan Huda n Rose a.k.a yayang
time form 4-5 bestfren ngan Nabilah
then BFF time luar sekolah i ngan Herlina
ngan Herlina ni lg la
siap kna kejar dek anjing bersama, kna menapak jauh gile semata2 nk masuk kjg, then main mirc chat sama2... sume sama2
bygkn, nk g metro kjg pki skirt, tetibo  ade hanjing lak!
nasib bek Herlina bwk payunggg
aku lari tak cukup tanah siotttt ...
 

then ngan zyra ni dr opis lama smpi skrggggg
anak dh 2 u olls
badan maintainnnnn

bile kte decide nk kua time public holiday
wajib lah kita kua awal
klu bole kte smpi time org br nk bukak kedai
utk mengelakkn ketiadaan parking
jd semntara org tak rmi ni, kte kna la pndai amik ksmptn utk amik gmbr muke sendr byk2
bior , bior kamera kite pnuh ngan muke kte jeeeee

 then semalam
nak beli blouse baru
g fitting room
Blouse baru: Checked

 bile sy dh decide masuk fitting room
harus la faham
bhw sy bukan sekadar mentry baju
tp juga
mengambil gmbr
tibe2 sy rase sy diintaiii!


rupanya budak bertuah ni yg skodeng haku
nasib bek la aku jenis try baju mals bukak baju
aku main sarung je..
serius aku mmg takut2 ckit klu dlm fitting room...
ye la
kot la ade kamera ke, lubang2 skodeng ke
bgitu jugak ngan jamban awam
serammm tauu
seboleh2 aku elak g jamban awam
tp klu dh tak tahan sgt, nk buek cmno kan
tak psl tahan2 kang kna batu karang lak
n klu nk fiiting bj, seboleh2 aku siap2 pki inner
 
 siap awk yehh
main intai2 yehhhh
geletek!!!!
geletek dia!!!
makan budakkk!!
roar!!!
 

cuti umum sehari je
tu pun ari selasa
tak puasss betullll...
haihhh
awat Hari pekerja tak cuti smpi seminggu..

peace

0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...