Sholihah Collection

Nasik kenduri




aku dah lama sebenrnye tak gi jemputan tau..
either selalu terlupe tarikh, terlepas tarikh, tak brani bwk kete, n masa tak mengizinkan
kebetulan, minggu lps
anak sedara my bro in law, buat majlis pat Klang
aku pun pegi la

punye la lama tak makan nasik kenduriii
sedap la pulakkkk
makan lak tghr time perut tgh berkedondong

ko tgk lauk ayam, aku amik lauk ayam
ko tgk lauk daging, aku amik lauk daging
ko tgk lauk ikan keli, aku amik ikan keli
tamakkkk T_T

penah dgr ayat
"makan smpi tak perasan mertua lalu?'
yeee
aku mmg selalu tak perasan mertua lalu
bukan je mertua, sape2 lalu pun aku tak perasan
ngantin lalu belakang aku pun, aku abiskn suapan aku duu, br aku toleh
hahahaha
itu namanya tokok tambah
kang korg aku kata aku buruk perangai pulakkk

dpt pulak pilih port meja betul2 dpn pelamin
ape laie
makan selg pengantin tak smpi
hahahaha
takyah rebut2 tgk ngantin, ngangntin lalu elok je belakang aku


lepas kenyang makan,
salam mak ngantin..
kite bergmbr

motip amik gmbr mcm ni kat kenduri kawen??
MOTIPPPPP sgttttttttt....

kakak aku sendr malu nk amik gmbr aku mcm ni
takpe knoly
takyah malu
kte kat blkg khemah pelamin
org tak nmpk
klu nmpk pun, byg2 je 

hahahahaha
 
 


2 Juta Org Sayang Saya:

wanie said... [Reply to Comments]

posing ni namanye 'kenyang perut suke ati'

Sholihah said... [Reply to Comments]

btul3!!! ^_^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...