Sholihah Collection

Kerana Kamu Cuma Satu


video


well
as u know
i mmg minat gmbar2 n video2 ni

especially bile ade lagu yg i minat, or lirik yg sgt romantik
mmg i akan jadikan video lagu utk i

Kau yang paling setia, kau yang teristimewa
Kau yang aku cinta, cuma engkau saja
Dari semua pria aku yang juara
Dari semua wanita kau yang paling sejiwa
Denganmu semua air mata menjadi tawa suka ria
Akankah kau selalu ada menemani dalam suka duka
Denganmu aku bahagia, denganmu semua ceria
Janganlah kau berpaling dariku karena kamu cuma satu untukku
Kau satu-satunya dan tak ada dua
Apalagi tiga, cuma engkau saja
Denganmu semua air mata menjadi tawa suka ria
Akankah kau selalu ada menemani dalam suka duka
Denganmu aku bahagia, denganmu semua ceria
Janganlah kau berpaling dariku karena kamu cuma satu untukku
Kau satu-satunya dan tak ada dua
Apalagi tiga, cuma engkau saja
Dari semua pria aku yang juara (aku yang juara)
Dari semua wanita kau yang paling sejiwa
Denganmu semua air mata menjadi tawa suka ria
Akankah kau selalu ada menemani dalam suka duka
Denganmu aku bahagia, denganmu semua ceria
Janganlah kau berpaling dariku karena kamu cuma satu untukku
Untukku, untukku, untukku, untukku

gmbr2 ni
my fren yg amik kan
dr 7Kaler Picture
bile kawan yg shoot
takde la segan sgt kan
hehehehe

kentalll u ollsss i photoshoot malam2
sibukk bnor minggu tu i cr bj sedondon
i mmg suke pki bj sama ngan dia

lirik lagu ni klu dgr betul2
meaning dia sweet sgttt
mmg betul
antara rmi2 pria
dia lah juara yg telah menmbat hati i gituuuuu ...

pssstt
abg..
i love u
(harap2 dpt la apa yg i mintak tuuuu. ngeeee)


0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...