Sholihah Collection

Ahad Di Ikea



SUSHI
Disebabkan hari sabtu sy duk umh dr pg smpi ptg, mlm pulak g teratak bonda. ahadnye ensuami bwk sy g mkn sushi king...first time sy dine in kt sushi king,,selalunye beli yg 6pcs RM2 tu, mkn kt umh... Utk sy dan en.suami berdua je, kami dh mkn 11 pinggan...fuiyo..rase mcm byk kan..tp satu pinggan tu cume ade 2bijik..heheheh...mmg sedap..sy tak mkn yg pelik2 sgt tu,, sy cume mkn yg topping dia mayonis, tuna, ketam, telur..hehheh...(p/s: ptg ni ensuami janji nk bwk mkn sane lg ^_^, jd sy tak mkn tghr semata2 nk kosongkan perut utk mkn sushi byk2 nnti)

IKEA
Sy selalu mcm ni, akan jd mcm ni, sy akan rambang mata klu dh smpi kt Ikea.
En.Suami: Awk nk beli ape kt Ikea?"
En.Isteri: Org tak beli ape2 pun... Nak tgk2 je..Kang nnti dh puasa, tak larat nk jalan2 jauh2....
Hasilnye............
Ha... Ambik!!!!!!!!!!


1. Grono Table Lamp
2. Galej Tealt Hld
3. Rusch Wall Clock
4. Reda N Foodsave
5. Semperit
6. Kalas Cutlery
7. Impuls Jug
8. Gnarp Kitchen
9. Rationell
10. Fixa Tools
11. Bolmen Squeegee
12. Bulb Chandelier
13. Ikea PS Fangst


Hahahah..dan di dalam laci dapur saya..penuh dgn sudu & garpu warna warni, mangkuk warna warni, pinggan warna warni, dan gelas warna warni.... Kebanyakannya dr Ikea...Padahal sy tak gune pun, tp sy suke..Bile sy suke, sy kena la beli kan..kan.... Dan hasilnye juga, sy kena marah.... Tp kna marah pun takpe, sbb sy puas hati... Bole tak gitu... Bole kan.... ^_^

Dan ini juga hasilnye.... Walaupun tak secantik mana sudut Mi Casa ini, tp mlm semalam ditemani cahaya lilin, sy n ensuami menikmati Oblong Ayam yg sgt sedap.... Weeeeee... ^_^

2 Juta Org Sayang Saya:

Jamak Aton Habi Mahmood said... [Reply to Comments]

Hahhaha sama aaa akak x apa2 benda nk beli kt IKEa...

Tp skrg x lg sbb nk kena kumpul dulu duit beli utk umh baru nnti...

Kalo pg mesti nak beli hahah

puterisholihah said... [Reply to Comments]

takpe kak, kang dh masuk umh br,, br g ikea,,waktu tu borong sume utk umh br... ^_^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...