Sholihah Collection

Ce cite, ce cite..

weeeehhhhh
tak cerita lagi pasal trip kte ke Bandung ari tu...
ce cite ce cite...
kna cite..
kot la nnti tua2 bole baca balik...
dh la penyakit lupe makin kerap menyerang aku skrg..

first time aku naik kapal torbang masa umur aku 13 tahun...
tu pun dr kota bharu kenatan ke KL je...
yg ni second time aku naik kapal torbang, mase umur 25 tahun...
kasihan T_T


gile best dowww BAndung ni...
pompuan2 akan suke bg nak gile ah..
yg lelaki aku rase akan pitam di Bandung...
serta merta hormon kesabaran mereka akan menurun ketika di Bandung...
tetapi hormon kegembiraan perempuan akan mencanak2 naiknye...
klu ade rezeki lg... aku nk g lg..
tp kali ni nak ke jakarta dulu, then balik Msia dr bandung...
so, kna simpan cuti manyak2...
n of cozzzzz la simpan MONEY byk2.....

0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...