Sholihah Collection

Upload Ceria!


Raya Cina ari tu aku pki kaler terang2 je.
kuning n oyen..
dh jd one of my favorite color...


ni hari esoknye.
kan aku ckp..
aku pki kaler terang2 je...
bia dr jauh org nmpk..
tu diaaaaa...
nala punya teghang....
bini sapa la tuh...


my super duper cute niece..
sgt jinak2 merpati woo ini budak...
tp lumrah keturunan aku... nmpk je kamera, ilang la malu2 tu...
mata dia bulat!!!
hidung dia mancung!!!!
comeyyy,..


ni sebenrnye cerita utk ari ni..
atas2 tu gmbr menyelit je...
biras aku paksa jugak2 aku beli lens.
ate, tghr td g la beli lens...
cina tu suh check mata dulu..
power aku dh 175!!!
itu cina manyak bisinggg aku tak pki spek sbb power dh tinggi...
aduii.. bukan tak nk pki..
tp tak jumpe spek yg sesuai dgn muke lg..
so td beli la lens harga rm50 ngan air ape ntah dia suh beli, rm25...
check mata udah, beli lens udah, ate, teman nk pki mcm mn nih.
bukan gheti...

dpt gaji bulan nih nk beli spek r..
aku mcm tak yakin je ngan lens nih..
mcm agar2 masuk mata...
nk pki satu hal, nk bukak satu hal..
aku klu jenis rajin takpe..
ni mekap pun kdg2 mls nk cuci, smpi tertdo ngan mekap, so kuar la jrwt.... hambik ko!

gamaknye kna bgn pg kul 5..
siap2 nk g keje..
then peruntukkn 1 jam dpn cermin nk pki lens...
uwaaa
mesti tak best pki lens kan..
rase mcm ade bnde je melekat kat mata...
then mata mesti merah2 kan
takmo..takmo...

tu la
kecik2 suh mkn carrot takmo...
kan dh rabun....



0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...