Sholihah Collection

Review: Playful Kiss

Playful Kiss
br abis tgk citer ni smlm
marathon selama seminggu..
mmg bukak laptop smpi kul 4, 5 pagi..
ensuami asik membebel jer...
eh, biar la..
suke ati kite la nk tgk citer korea brp lame pun..
tak kaco org pun
buekkkkkkkkkkkk
T_T

aku bg 3 bintang kat crita ni...
sbb cerita ni tak membuatkan aku ari2 menggigil nak lik umh menghadap citer smpi abis

contoh: aku bg Take Care Of My Lady 5bintang!!!!! sbb ia membuatkan aku menggigil2, demam, ilang arah tujuan semata2 nak duduk umh menghabiskan cerita... n membuatkan aku terkekeh sorg2 mengadap laptop sambil berangan..



brdarah hidung aku tgk dia nih..
tsk tsk tsk
klu la waktu sekolah dulu ade mamat sehensem nih, mau aku ari2 g sekolah
sabtu ahad pun aku nk g sekolah
tp disebbkn takde mamt sehensem ni duu kat sekolah, tu yg aku mals nk sekolah tu..
cikgu kelas aku pun malas dh nk tny aku apsal tak g sekolah
dlm seminggu mesti ade sehri aku cuti...


giler romantic dowwwww
aku mmbygkn la klu dpt buat aksi mcm nih....
mau terkinja2 aku...
tp ensuami nih, bukan reti..
haihhhhhh


yesssss!!!
ni misi br aku!!!
nk beli baju tdo couple...!
mesti comel kan,..
aku ngan dia pki cam nih, pastu comel2 atas katil.
haihh, mau aku punggah n pasang cadar ngantin aku balik nih...


aku heran la!!
apsal la deme ni sume comel2 n lawa2 ar??
ni aku nk maroh ni!!!
grrrrrrrrrrrrr


0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...