Sholihah Collection

Review: Karak

opening

~~~~wwwuuuuuuuuuwwwwweeeeeeewwwwuuuuuuu...~~~~~~~



semalam ari rabu..
bile ari rabu maknanya ari tgk wyg
so smlm decide tgk citer ni
berbekalkan 1 large ice lemon tea, 1 large f&n grape, 1 large popocorn juga tak lupe semangat yg jitu n kekentalan jiwa, kitorg masuk la wyg..
masuk wyg mule2 tu, aku bole lg borak2
krup krap krup krap aku mkn popcorn...
sruuuuuuttttt sruttttt aku sedut ice lemon tea


citer pun stat
lampu dh mati

citer ni sound effect dia tak nk plak kuat yeh..
aku tutp telinga pun aku stil dgr lg
aku tutup mata pun aku stil ternmpk lg
popcorn aku dh gigil2 dh kat tgn
aduiiii
tak bole blahhhhh
aku rase mcm nk menjerit meloncat kuar je dr wyg !!!

"abgggggg~~ ade nmpk mak sy tak~~~~~~~"
gile arrrr.. aku rase budak tu kat sebelah aku jerrrrrr
<-_- ohh, imaginasi sy sgt tinggi>

gile ah..
citer ni mmg sound dia terbaik r
KRU kot yg buat
gile klu tak real sound dia tuh

so far, bg aku , citer ni serammmmmmm
3 bintang aku bg!!!!!
aku takleh nk komen hantu2 dia, sbb kebykn part mata aku tertutup dek tgn aku
so, aku tak nmpk la hantu dia
part nk last2 tu br aku brani tgk

ensuami komen, dia kate mule2 hantu mmg nmpk real, tp dh part2 tgh nk ke last tu, hantu dh tak nmpk real sbb hantu dh byk berckp, meleret2


otw nk balik tu, mule la ensuami bukak cerita...
antara kisah femes psl karak nih
ade dlm citer Karak yg KRU buat nih

~~~~wwwuuuuwweeeeeeeeee~~~

1. mase mule2 karak highway bukak dulu, jln mmg sunyik..smpi la ade satu psgn suami isteri ni, kete deme rosak.. tersadai tepi jalan.. then suami dia nk g cr bantuan, suami dia ni pesan la kat isteri, jgn bukak tingkap, bukak pintu keter smpi dia balik.. then isteri dia rase keter bergoyang2, tp disebbkn pesanan suami dia, dia tak buat ape2,.. ade la dua tiga bijik keter yg lalu, tp lps je nmpk keter dia, trus pecut laju.. then ade kete polis lalu, berenti jauh dr kete, kuarkan hailer..
" puannn....sila kuar dr kete... menuju ke arah kami,, jgn toleh belakang"
isteri ni pun keluar la dr kete,,,, menapak ke arah polis, tp dia tak puas ati, dia toleh belakang
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

arrgggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!

2. kisah lain nnye, psl volkswagen kuning... dia akan hon2 kete dpn, cucuk kete dpn... then kete tu bg la volkswagen kuning tu potong... tak lame lps tu, volkswagen kuning tu ade balik kat blkg kete...
"eh,, ni bukan kete yg potong kite td ke?"
then volkswagen kuning tu potong balik kete,,,, rupenyeeeeeeeeeeeeeee volkwagen kuning tu takde pemandu

aaaaarrrrgggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!

3. ade lg kisah2 lain: psl budak merayau2 tgh mlm..... cari mak dia.... and kisah perempuan merayau2 tgh mlm cr anak dia.... kisah perempuan nk tumpang kete.....


so, ade yg nk kongsi citer pasal Karak?





0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...