Sholihah Collection

Balik kg yeop, nak pose!

Ooooo.. Balik kg.. Oooo balik kg... Perjalanan jauh tak ku rase, krn mummy in law n daddy in law dh menunggu...

Pejam celik pejam celik je dh pose balik.. Rase mcm br smlm aku belaja beraya ngan keluarga mertua... Rase mcm smlm aku br mengomel2 psl bj raya aku yg tak sedap dipakai sbb jahitan tak best.. Rase mcm smlm aku dok memtekedarah lemang raya.. Rase mcm smlm aku dok sibuk pose utk gmbr raya aku..

Cpt kan mase berlalu.. Dh nak pose balik... Korg smbut pose kat mn tahun ni ( bajet la konon ade yg bc blog ni) fine la... Aku jwb sendr... Sambut pose kat perok, umah ensuami... Seronok la dia smbut pose kt kg.. Dia dh jnji nk belikn aku doyan sebakul kat kg., abggggg... Klu abg tak belikn doyan -__ - sndr mau ingt la....



Selamat berpuase ye korg... Jgn pose yang yuk bukak periuk lak.. Kang takleh raya...



Haaa.. Muke mcm ni, konfirm pose tak penuh tp bole raya.... Gagagagaaaa




Jom.... Jom.... Balik kg!!!!!
Mummy!!! Daddy!!!! First iftar nnti nak lemak pucuk ubi, ayam goreng rempah, karipap sardin, air teh bunga ais, kuih akok, puding karamel, pengat doyan, murtabak ayam, roti john, ayam percik,ngan kurma yusoff taiyob ^_^


Posted using BlogPress from my iPhone

0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...