Sholihah Collection

Berani





ohhh..
balik dr bercuti ni, mood masih gembira
walaupun balik dr cuti, keje masih melambak2..
tp disebabkn hati manyak senang, muke sy pun manyak gembira..

sbnrnye aku ni, simple je bile g keje
ade mood, aku mekap bg nk rak g opis
takde mood, aku bwk muke busuk g opis
ade mood aku pki selendang g opis
takde mood aku pki bawal je g opis
lg takde mood, aku pki tudung awning je ke opis...

dh 2,3 ari sbnrnye aku siap2 nk g keje pki shawl loose style
tp then mesti aku tuka ke tudung biasa
pagi2 selalu buang mase sbb kna gosok tudung lain...
aku takut...
takut kena kutukkkkkk..
alih2, pg ni, dgn smgt luar biasa, aku pki gak..
lantak la org nk ckp ape!
then, aku selesa n sgt senang!!!!!

bukan ape, aku klu ujung minggu, berdating ke, berjln ke, cuci2 mata ke, aku berani pki ape2 jenis shawl, nk pki loose style ke, belit2 style ke, terburai style ke, mmg aku gasak..
tp klu kat opis, aku kureng ckit
maklumla ...
aku bekerja ttg buku...
aku ngadap buku je ari2
kdg2 menghadap buku sgt, pg brooch aku kat bwh dagu, membw ke ptg, brooch aku dh bole ke pipi... punye la comot...

see, balik dr keje pun, muke masih sgt gumbira...
shawl juga bergembira....!
lg la aku gumbira sbb ensuami belanja aku mkn sushi...
aku balun bg nk rak!
klu g mkn sendr, aku cukup berkira jumlah pinggan sushi yg nk aku mkn, klu dgn ensuami, aku main order je.. melampau tul....

berani itu penting!!!

0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...