Sholihah Collection

Entry Senandung Lebaran 2011

Wahhhh.. Kelas title entry me.. Smlm dh masuk keje balik, tp kat opis, me sekadar jeling je keje2 atas meja tu. Harus la perkara pertama yg kna buat ialah tgk gmbr ry kwn2...

Pemenang tema warna aidilfitri 2011 jatuh pd..............
Kaler purple!!!!! Clap clap!
Rmi pakai kaler purple la tahun ni., purple pekat, purple cair, purple gold, purple silver, purple pink.. For me, Purple Keladi!!! ^_^ n utk first ry ari tu, abg saleh buat air keladi, mmg menyokong tema me tahun ni. Balik kg plak, langsir MIL kaler purple gak, mmg menyokong jugak tema me tahun ni...

Sebulan ni, nk jimatkn duit mkn, nk cr mkn kat open house org... Bahahah,, bijak kan me...

Jgn nak pelik2 bile kata panggilan dlm my blog dh jd 'me'.. Saje nk tuka, kang blogging gune name nor, ade yg panggil me leha, nk gune name leha, ade yg panggil me nor, name panggilan me mmg byk, leha, nor, norso, sholihah, sol, soleh, soley soley pun ade -_- Me senang je.. Klu org tu berbual ngan me guna aku ko, me pun gune la aku ko. Klu diorg gune awk sy, me pun gune awk sy. Klu diorg gune i & u, me pun gune i & u.,

Okeh, dh kul 322am. Ni kes tertdo lps isya td. Ingt nak lelap kejap aje, alih tertdo smpi kul 1am, then terjaga, then dh takleh tdo.. Smbil tweeting n smbil blogging.. N smbil berusaha melelapkan mata..



- Posted using BlogPress from my iPhone

0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...