Sholihah Collection

Dpt makan kek! and selamat berpuasa ^^


'weh knoly, bile ko nk smbut arijadi aku"

'eiii,, tak malu ar ko ni. ade ke nak suh org smbut arijadi ko"

"ha la, skrg ko nk smbut ke tak"

'ape ni main paksa2!"

"ko pilih, nk smbut sblm puasa ke selepas puasa" 

"selepas puasa"

"takmo! lmbat sgt! sblm puasa keh, arijd aku jatuh ari khamis, ko smbut arijadi aku ari selasa"

"tak maluuuuu"

"skrg ko pilih, nk bg aku Jco donut ke kek secret recipe"

"dh la main paksa2, ikut suke ko lak tu nk makan ape"

"klu jco donut aku nk yg baby donut tu, klu secret recipe, aku nk kek"

"secret recipe"

"ok thanks"

 akhirnya!!!
setelah sekian lama i tak mkn kek
ari ni i dpt mkn kek
selepas paksa org belikn i kek
muahahaahahah

eheiii
tak baik la u oll pandang i atas bwh atas bwh mcm tu
btul la, i dh lama tak mkn kekkk
betulll tak tipuuuuuuuu

oppa sbnrnye marah i mkn kek ni
dia kata i mkn kek mcm mkn nasik
buekk
suke ati laaa
ssshhh.. jgn bgtau oppaa
sssssssshhhhhhh
ok la
di kesempatan ini juga
i nk ucapkan selamat menyambut ramdhan al mubarak pd keluarga, sedara mara, ipar2, biras2, kawan2, n sume yg mengenali diri ini.. cewahhhhhh.. dh mcm segmen smpaikn salam kat radio lak...
sebut betul2
ramadhannnn.....
n selamat berpuasa
pd yg kena berpuasa, berpuasalah anda..

ha
nmpk tak permainan di sini
sengaja je i update entry ni supaya korg tau ari khamis ni harijadi i...
hahahaha

kang klu i update entry ni esok
nmpk kejam lak pic mkn kek tu kan di kala tgh berpuasa

n kak noly
thnx for da cake
yummehhh!!




0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...