Sholihah Collection

Lunch Date Bawak Bergaduh



tengahari td
mmg malas nk kua
cadang nk lena mata kat meja je
ala, yg bile tdo kat meja tu dia tersengguk kejap ke blkg kejap ke dpn tu

lps tu, mamat ni sibuk aje ajak org makan
ok la
i pun dh lama tak lunch date ngan dia
nama kje keje dekat2, tp payah nk lunch date same2
masing2 ade urusan masing2
pergh, bunyik cam berdikari sungguh,, hahahaha
 
i tghr mmg nk mkn bnda yg mudah2 n cepat2 je
so, malas nk pk, suh dia pk, dia nak kfc
elok la bia dia pk
sbb dia jugak nak kna abiskn mknn i nnti

elok tgh makan tu kan
dia ckp ape

suami: lama tak mkn ngan ayg.. lainnya lunch date ngan ayg 5tahun dulu ngan skrg ni

isteri: ye ke bang.. ape yg lainnya

suami: dulu tgk muke awk kecik je, jauh je rase dr mata abg, skrg pnuhhh muke awk ha, cam bulan...

aik, ni tak leh jadik ni
ade ke nak samakan muke kte 5tahun dulu ngan skrg
dulu 2009, skrg dh 2014
kan nampak bnor bezanya tu

isteri: ala bang, bukan takat muke ayg je pnuh, penumbuk ayg ni elok2 penuh2 ngam2 je klu smpi kat muke abg, bang oi...

isteri: dh, jgn nngengada .. awk pun sama kembang ngan sy ha.. cepat abiskan ayam ni...nak balik opis dh..

sakit hati i dia terkekeh gelak lg
tombok kang, tau le
buekkkkkk

i tau, dia mmg tgh tunggu entry ni
hahahah

xoxo
published





0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...