Sholihah Collection

Jumaatku dan Ayam Penyet

hambik ko!
di pagi2 isnin ni, di kala perut sdg mennyanyikan lagu rock underground meminta mknn,
aku tepek gmbr mknn favourite aku skrg
NASIK AYAM PENYET!
fine..
aku tak tau tang mn penyetnye
tp yg aku tau, mende alah ni maveles!

ni crite jumaat lps.. waktu rehat
mcm biasa la
rehat lame derrr
takkn tak kua kan
tak logik la kan...

so aku, ida kwani n cik rathi g ioi puchong
decide nk mkn kay
Ayam Penyet
Yahoo!!!!


komen aku: nasik dia sikit sangat
okeh fine
perut aku yg besar
jdnye nasik dia yg seciput tu tak cukup utk aku


hambik ko!
sambal dia terbaik derrrr!
isi ayam dia lembuttttt
menangis aku mkn!


k.wani n cik rathi..
cik rathi belanja mkn...
thnx cik rathi!!!!
nanti belanja lg keh....
gagagagagaga


aku n ida...
wajib la amik gmbr kan...
aku ni dh la pelupa
kang nnti leh cucu cicit aku tgk blog picisan nih...



aku rase skrg ni muke aku dh nmpk tua la...
seiring dgn pertmbhn usia...
aku mcm takleh terima kenyataan je
skrg ni amik gmbr, kt mata dh ade kedut2
uwaaaaaaaaa
tsk tsk


aku tak puas tang air dia..
knape kedai jual mknn indonesia, tp takde jus alpukat!


ayam penyet harga dia rm8
bg aku quite expensive la sbb dh rase kat tpt lain yg harga dia same tp portion dia lg besar

yeahhh!!!


6 Juta Org Sayang Saya:

rati said... [Reply to Comments]

our next destination wl be sg wang plaza..jum!

Sholihah said... [Reply to Comments]

yeah! yeah! i want! i want! when!!!

rati said... [Reply to Comments]

one of the weekends boleh?ada lebih byk time jalan jalan

Sholihah said... [Reply to Comments]

bole.. bole... ^_^ i on je !

rati said... [Reply to Comments]

where's your update?lepas ni mesti update dgn tajuk swatch or casio baby g..tidak ketinggalan juga dgn topik betapa sakitnya hati you dgn imitation products di pasaran.

Sholihah said... [Reply to Comments]

yeahhhh.. i nk update psl tu nnti... ^_^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...