Sholihah Collection

Hitam Putih Warna


Hitam


Putih


Kehidupan

---------------------------------------- * ----------------------------------------

ahad lepas, photoshoot utk jual tudung aku
ntah knape, update kali ni, aku dpt rasekan.....
hitam, putih, dan warna kehidupan..

---------------------------------------- * ----------------------------------------

gagagagaaga
photoshoot kali ni, paling maraton laju2
ape taknye...
klu aku tenyeh mekap aku sendr, dh lame setel dh photoshoot aku
ni kisahnye kakak bibah br lps belaja mekap
so, bangga la aku tadah muke aku ni utk dia mekapkan..
teringin nk tau cmne cara betul pki shading...

sebab.. sebab... sebabb........
aihhh, malu la nk ckp, tp nk ckp jugak....
1. nk kurangkan double chin ni ha...
2. nk pudarkan ilusi ke'comelan' pipi aku ni ha
3. nk manshungkan hidung yg mmg tak manshung ni...

so far, aku suke hasilnye
lain ckit dr cara aku selalu mekap..
aku mekap main tenyeh je..
dr blusher pun aku leh tenyeh jdkan eye shadow..
yg pentingggg, mak suke noksssssssss

sambung cerita photoshoot..
then dh penat2 mekap, takkn photoshoot dlm rumah je kan...
aku merengek2 la nk outdoor photoshoot
g la walaupun jam dh pukul 630
smpi tpt photoshoot, dh kul 650
paling maraton, kul 715 dh abis photoshoot
aku setelkan 10 helai tudung
then aku mintak tlg kak bibah setelkn lg 5 helai tudung
uihhh,, bahaya tau amik2 gmbr time senja
membebel2 suami i

phewwwwwwwwww


0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...