Sholihah Collection

Kota Tinggi, Johor


sabtu lepas, sepatutnya aku berada di Book Fair
ya.. di Book Fair
tp tibe2 aku berada dlm kete
ngan en.suami
g Kota Tinggi, Johor
kenapa????
Dol kawen....
Dol?
Sape?
kwn en.suami daaaaa

en,suami ni patutnya gerak g sane ngan kwn2 dia
so, aku dh berpura-pura berura-ura nk g PWTC tu
ade book fair
leh la berlepak2 kat sana smbil cr bahan bacaan
aku kan suke membaca
membaca ape??
ye.. kwn2.. sy tidak suke bace buku Sejarah, Geografi, Kemahiran Hidup atau pun Sains
aku suke bace Rapi, Dara.Com, InTrend, URTV...

ye..
aktiviti wajib kami ialah bergmbr ngan ngantin
tema ngantin hitam merah
gojes!!
eh, knape kami tak pndg kamera..


haaa..
yg ni br betul..
pndg kamera...


aku tak tau knape
tp aku suke ngantin ngan kaler merah
nmpk berani, menonjol, menawan..
aku dulu nk kawen kaler merah...
tp sebab kakak aku yg knoly tu dh amik kaler ni..
T_T

tersembul2 ha pipi aku yg berminyak berkilat itu...


amik feel jd ngantin lg sekali...
eh, bole tak klu kite usulkan pd sume suami isteri supaya waktu smbut anniversary tiap tahun , diorg kena bersanding lg sekali...

pangggggggggggggg!!!!!!!!!

okeh.. okeh.. klu tak nak setahun sekali,, 2 tahun sekali....

debussssssssshhhhhhhh!!!!!





2 Juta Org Sayang Saya:

Pu3 Bibah Cun Melecun said... [Reply to Comments]

kota tinggi ni kat ne kak leha?

Sholihah said... [Reply to Comments]

kat johor fiza... ^_^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...