Sholihah Collection

Jam Saya

yeah!!!
finally!!!!
got it!!!!
aku bukan jenis org yg suke sgt beli jam, handbag, kasut, etc
seriusss!!

aku ade 1 kasut skrg ni yg aku lanyak abis2
aku ade 1 hanbag yg aku lanyak abis2
n aku ade 1 jam yg aku lanyak abis2
hujan, panas, ribut , petir, aku pki yg tu jugek

tp klu dh jumpe bnda yg aku nak..
aku MESTI beli!!!!
alaaaaaa..
bukan selalu
paling busuk pun 2 tahun sekali aku beli yg br..
haaa..2 tahun tuuu.. lame tau....

dh 2tahun aku pki jam yg same
ape salahnye tuka yg baru kan...
bole pki gilir2
aku berazam utk bertindak adil pd kedua2 jam aku skrg ni..
bergilir2 la kan..
br la harmoni..
gagagag


watch hunting selama beberapa hari
sebelum membuat kptsn yg jitu dan kental untuk memilih jam baru di Fossil
berpusing2 aku kt MV utk cr yg berkenan di hati...
sblm beli, aku dh survey dulu kat tenet
tu yg menapak ke Gardens tu utk tgk Fossil Boutiqe sendr..
br puas ati...


yeay!!!!
Berjaya!!!
Fossil Watch: Checked!
Silicone Roulette Orange Dial Watch


so, ini my new watch yg bakal dilanyak abis-abisan
watchhaaa!!
dussshhh!!!
gedebushhhhhh!!!!
hiyarkkkkkk!!!

see...
how happy i am...
!


4 Juta Org Sayang Saya:

rati said... [Reply to Comments]

hahahaha!i really like this post!;)

Sholihah said... [Reply to Comments]

i dh agak!! u mesti suke!!! nnti kite capture our fossil together keh ^_^

rati said... [Reply to Comments]

kita tunggu fossil yang ke-2 then capture 4 pasang fossil dan you blog about it k!ciow!

Sholihah said... [Reply to Comments]

now, i know kat mn i bole watch hunting lg.. ^_^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...