Sholihah Collection

Roti John paling sedap

Korg nk tau roti john mn paling sedap??
Nak tau roti john mn yg buat org beratur pjg utk membelinya??
Nak tau roti john mn yg dimasak menggunakan mentega yg nikmatnya terasa bile dimakan?
Nak tau roti john mn yg telah membuatkan aku mkn tak kenyang2??



Tadaaaaaaaaaaaa
Unan Roti John
Gile ah klu korg kate roti john ni tak sedap...
Tahun lps aku nk beli roti john ni utk berbuka, aku kna beratur pjgggggg tau tak....
Tp tahun ni, kul 5 dh ade yg disiap masak, dia siap letak dlm bekas tahan panas, supaya org takyah beratur pjg..
Roti john ni kat mn??




Tadaaaaaaaaaa lagikkkkkk
Kat Taman Warisan Pertanian Putrajaya..
Balik keje kul 430 td trus saleha tanpa memikirkan masa depan memecut utk beli roti john ni..


Ha.... Korg ingt aku beli sebijik???


Aku beli 3 bijik la!!!! 3bijik sepuluh hengget.. Mau ke tak mau??


6 Juta Org Sayang Saya:

angah said... [Reply to Comments]

mentakedarah tul kak nor leha nie, hehehe...

Sholihah said... [Reply to Comments]

hahaha... ate, name bukak pose.. mn cukup 1 bijik, mesti la 3 bijik ^__^

rati said... [Reply to Comments]

owww yummyummyummy..i love roti john too. time puasa naik harga. dari rm 2 plus ke rm 3 plus. weekends i nak try roti john tulah

Sholihah said... [Reply to Comments]

roti john bazar makin naik harga tp makin tak sedappppp.. seriuslyyyyy... tp roti jon tmn warisan ni stil harga same with the same taste.. sedap!!!!

veesakura said... [Reply to Comments]

gigih! nak kem, bole? hahahaha

Anonymous said... [Reply to Comments]

ape la..korang ni...dulu sedaplaaa...skarang mcm hampeh...buat pun cincai jew....btul3

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...