Sholihah Collection

Parut di pipi berleha



Lyn: weh, amende tompok hitam kat pipi ko ni
Leha: ha, hitam, ape nye? ( sambil sedut air botol)
Lyn: ni ha.. Smbil tunjuk pipi me yg kental nihhh..
Leha: oooo, ni parut. Eh, jelas ke nmpk tompok aku nih
Lyn: klu tak jelas, takkn aku nmpk..
Leha: ye jugak eh.. ( sambung sedut air botol)

Korg ade parut tak? Nan adooo eh?? Kte adoo.. Korg takdo... Tak rock la takde parut.. ( nada busuk ati)

Akisahnya, parut ni dpt time kecik2 dulu.. Umo sekolah rendah lg la.. Dulu kan umh lame pintu dia ade garis2 lubang kan.. Tgh main2 ngan abg sulung kite.. Duk baguihhh punye main, dia kat dlm, kite kat luar pintu, tetibe dia ludah kite.. Hak tuihhh..

Aaaahhhhhh!!!!!!.. Ni dh lebeh ni... Kte trus sinsing lengan la.. Ape lg!!!!! Then trus kite nangis laaaa!! kite lari g toilet....

Gile siottttt!!! Smpi skrg, pantang betul klu org kentut ke, korek hidung ke, sendawa ke, hembus asap rokok ke, kat dpn kite.. Hellloooo!! Simpan je la bau2 korg tu diam2!! Lagi pantang klu org tak knl merokok dpn2 kite nih. Hellooo!! Dh la aku tak knl ko, tak tau cara hidup ko, tetibe ko hembus asap rokok ngan udara ko tu kat aku. Wachaaaaaaa!!!!!

Ha, kat mn kite td.. Kite lari g toilet kan.. Dlm toilet, sholihah tanpa memikirkan masa depan n tanpa pandang kiri kanan, trus capai berus sabut.. Geli punye pasal, aku sental pipi yg kna air ludah tu ngan brus sabut tu.. Berdarah2 siott.. Huh! Puas ati aku!

Kua dr toilet, mama pekik....
Mama: takkn pasal air liur awk sental pipi tu. Ni dh berparut, nnti berkudis, sampi bile tak ilang..

Aku kental punye pasal, aku buat dono je.. Yg penting aku dpt ilangkan kesan air liur kat pipi aku.. kembang kuncup lubang hidung aku tahan marah waktu tu..

Rupenye mmg btul. Smpi ke besar, parut tak ilang... So skrg muke sape yg padan?? Muke aku yg padan.. Muke sape?? muke aku... jadinye,,,, padan muke aku!

Ensuami: aik, br skrg nmpk parut awk ni.. Ni klu tau sblm kawen ni, bole mintak diskaun nih..
Me: mmg bole bang... Mmg bole bawak bergaduh ni!!

0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...