Sholihah Collection

Nasi arab satu!!!!!!



Alkisahhhh..
Maka tersebutlah kisaahhhhh...
Toiyiiibbb...
Sang kancil dtg beramai2 ..,

Okeh.. Tu lagu pembuka je..,
Sebab ape aku nyanyi lagu tu..
Sbb aku nak mkn nasi arabbbb..,



Tukang belanja n tukang dibelanja...



Aku punye nasi arab ayam...
Opkos la ayammmmm..,



Gile sedap mende alah ni
Tomato dia.,
Perghhhhhh!!!
Nak kate sambal tomato, tak pedas pulak,,
Nak kate jus tomato, buat mkn ngan nasi..



Barbican.,
Ni amin punye
Aku tumpang amik gmbr je..
Nak minum tak brape nk brani lg.,



Aku nye air nembikai,,
Sape yg knal aku, mmg tau aku kurg minun air lps mkn..
Sbb tu klu mkn ngan ensuami, order satu je air..
Aku juz nak telan seteguk dua je..
Tp aku klu dh haus, haus benor...



Tp mkn ari tu air aku abis nokssss
Air nembikai dia fresh gilerrrrr!!!



Aku heran la
Ape yg org belanja, mmg sedap giler kan,, kan,,
Cer beli sendr ,,.
Hahahaha
Lain rasenye,,,

Tq pd org yg belanja.. Mudah2an Dimurahkan lagi rezeki lps ni..
Then bole blanja lagi...

Eh, nsi arab ni kat mana???
Ha..
Kat putrajaya..
Yg dekat ngan mydin tu.. Persiaran diplomatik,,
Nama kedai aku lupe..
Bahahahhah..
Tp ade tulis Mr. Kabab tu...

Gi la try..
^_^
Peace yawww


2 Juta Org Sayang Saya:

ezham said... [Reply to Comments]

Saba' lagi sedap nasiknya. nasik kat sini kering sikit. Lagipun yang buat tu bukannya Arab pun. Mamak pakistan tu.

Sholihah said... [Reply to Comments]

saba' yg kat cyberjaya eh?

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...