Sholihah Collection

Dia panas dia kipas, aku panas aku la yg kipas



    

aku ingt tdi kcing hitam , rupannya kucing belang tak pegi lagi yaaa , 
 eeeeeee tak malu kipas bini heh ehhhhmmmm , 
eeeiiiiii aku kipas bini tu tnda aku syang bni aku , 
alah syg bini takda aturanlah gitu heh , 
mcm mna , 
org syg bini buat mcm aku , 
dia panas dia kipas klu aku panas aku la yg kipas hee , 
heh klu. klu dia xndak ,
 klu dia xndak aku Teeeeerrrrajjjannnngggg sama diaa bgi bgini , 
apa..... ko nk trajang aku yee , 
aku suroh ko pgi kdai bli rokok engkau dtg sni ko hndak mengorat bni org yee , 



kikikkii
aku mmg takleh blah ngan dialog2 citer pramlee ni
dear my husband, this vdeo specially for u...
semalam suke sgt kan ulang dialog ni..
ni makan diaaa

selalunya
yg terjadi dlm hidup aku ngan laki aku
di kala2 hening2 or tgh borak2 serius2
tibe mesti terselit dialog pramlee
time tu mmg berlawan la sape lg hafal dialog pramlee...

dpt pulak adik ipar yg mmg..............
mulut dia cam tot tet tot tet cam bertih jagung...
tang dialog pramlee, ko bg sama dia...
suara dia klu duk dlm rumah bile berckp.. sekampung leh dgr  ..

bukan takat dialog pramlee, dialog senario, dialog anak mami, dialog segala filem leh kuar
time kua dialog tu, otak kna pantas fikir tu dialog citer ape..
then trus smbung
n
its fun!

tp klu aku berdialog ngan kakak aku yg knorly,
dia akan senyum renyehhh jeeee
then nnti dia ckp
"ko takde keje eh.. dialog filem ape lak ko dok berlakon ni"
fine knoly fine..
ko tak nak layan aku...
 
ok
tu je cerita aku di petang rabu yg hening ni..
rabu yg pg tadi hujan
yg buat mata aku ngantuk n perut aku lapar.

k bai
peace

0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...