Sholihah Collection

Terukir Di Bagan Lalang, Sepang



Location: Bagan Lalang, Sepang
Tarikh : 10 Jun 2012
Hari : Ahad

first video aku buat lepas 2setgh tahun kawen
maklum la
time2 aku kawen dulu..
(eh, mcm dh lame bnor kawennya)
mn la ade videographer2 bagai
ade la aku nmpk iklan2 videographer ni
tp dulu rase mcm video kawen ni last priority (cover line nk jimat kos kawen)
so 
aku buat sendr la
dulu aku rajin tau buat2 video ni
aku compile gmbr2 anak buah aku, gmbr time belaja dulu
(sila beri tepukan gemuruh utk sy)

pantai bagan lalang kat sepang ni masih cntik tau
rmi aku tgk budak2 mandi manda
tp syggg seribu kali sygggg
pasir dia byk sampah
sedih sgt tgk sampah2 ni
rase cam nk sumbat2 sampah ni dlm mulut org tak reti menghargai pantai...
pantai cntik2, tp tercemar dek sampah
ape kejadahnya
tak syg pantai ke???
kang pantai dh kotor, busuk, takde org nk dtg, anak2 nnti tak knl dh pasir tu ape, pantai tu ape
ewah
emo aku nih

aku prefer pantai dr air terjun
pemandangan kat pantai ni luasss sgt2
pemandangan air terjun ni limited ckit... 
ok la.. pantai maybe panas ckit, kang legam lak jdnye klu tak pki sunblock, tp aku rase tenang sgt kat pantai ... then air dia masin, pedih mata... aku bukan mandi sgt pun kat pantai, tp aku menghayati je...
klu air terjun, aku dok terbyg2 pacat n lintah ke mende ntah kat daun2 pokok deme
then aku terbyg klu org yg belah2 atas tu duk kencing berak ke, pki syampoo ke, aku yg kat belah bwh ni duk nganga je tadah air..
di buatnya aku nmpk 'kayu balak terapung', acanner tu??
then tanah2 kat air terjun tu sume lecak2
kalau pasir pantai tu leh lagi la, sbb pasir kering
aduyaii...
tp kelebihan air tejun, tpt n air dia sejuk, n jernih
ah gasak la
yg penting , klu g pantai or air terjun, kena bwk kamera ngan makanan
hhaahahah


aku suke gile lagu Yuna ni...
so
nak abadikan lagu ni ngan gmbr2 aku
ihiks
mode: gedik


2 Juta Org Sayang Saya:

Unknown said... [Reply to Comments]

wah.. romantik gitu.. best video tu suka sis tgk!..

Sholihah said... [Reply to Comments]

heheh.. saje je kak, gedik2 buat video.. heheh.. nk buat kenangan.. thnx kak ^_^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...