Sholihah Collection

Suami, Isteri dan ....... Balsem




Isteri: abg, abg.. Ayg sakittt.. Idung tersumbat.. Bersin2 je dr td.. Ade ubat flu? Esok dh la ade kursus ni

Suami: ala, ubat flu takde la ayg.. Nnti abg sapukan vicks kat idung ye, legakan yg tersumbat tu..

Sapu.. Sapu..

Isteri: abg, awat pedihhh sgt ni bang.. Pedih lain mcm je nii.,

Suami: pedih..? Ala sikit je nih.. Nnti lama2 ok la..

Isteri: eh, ni lain mcm pedih ni bang.. Cam nak terbakar lubang idung ni ha..

Suami: abg tak pedih pun. Ha, tgk tgk.. Abg sapu kat idung abg gak.. Tak pedih pun..

over tau si suami.. siap dlm lubang idung pun dia sapu..

Isteri: pedihhh.. Pedihhhhhh... Bukan takat air hidung, air mata pun meleleh ni bang.. cam nak terbakar dh idung ni..

Suami:  dh, tdo truss.. nnti lega la tu









Suami: Aduii.. Pedihhh .. Pedih!! Pedih weh!!!!!!!

Isteri: ehei, ni apasal ni abgggg...

Suami: pedihhhhh idung abgggg!!

Isteri: cer abg tgk sikit ubat ape abg sapu tu.. klu vicks, takkn pedih gini lak

Dlm gelap kitorg teraba2 tgk ubat sapu tu..

Isteri: caissss.. Abg...!!!! Ni BALSEM OTOT!!!!! Mmg la pedihhh...


Suami & Isteri: adoiiii!!!! Pedih!!!!!!!!! Pedih gile siot!!!!!!!!

So malam td kami tdo bertemankan ais di lubang idung.. 


Sekian..









8 Juta Org Sayang Saya:

angah said... [Reply to Comments]

hahaha..mampus la korang!

QueeN TerataI said... [Reply to Comments]

hehehe cmne la leh salah pulak tu yer?

aida said... [Reply to Comments]

hahaha..kelakor..kelakor.. =)

Sholihah said... [Reply to Comments]

tdo ngan hidung merah u ollsssssss

Sholihah said... [Reply to Comments]

ambik ubat dlm gelap kak queen, inilah jadinye.. huhuhu

Sholihah said... [Reply to Comments]

kelako si abg am lah.. dia paling truk kena,.. berlagak sgt sapu balsem tu kat hidung diaaa... ni makan diaa.. hahahah

aida said... [Reply to Comments]

hahaha..nmpk mcm die mcm nanges jek..meor..meor..ekekeke..

Sholihah said... [Reply to Comments]

mmg dia nangis punn.. ooppssssss... hahhaahahah...... melompat2 dia nk tahan pedih tuuu.. bygkna la kat hidung.. kulit kat hidung bukan tebal sgt.. rasekannn,,,, hahahah

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...