Sholihah Collection

yay! im sweet 27! 11 Julai 2012



video

Booooooooooooooooooooooooooooooo
entry dh basikkkk
hehehheh

11 July 2012
well
hapy belated besday to me
hahahha

oh yeah
im 27!!!

dr zmn kolej dulu aku suke wat video, amik video,
org duk dgr ceramah, aku main amik vdeo telatah kwn2 aku
so
harusla hari2 pnting cmni aku buat vdeo

 n kat sini
aku nk ucapkn ribuan
eh bukan
ribuan ckit sgt
juta2 lemon terima kasih pd sume yg wish aku ari tu
either tru fb, sms, whtsapp, jmpe kat tgh jln trus wish besday
pd suami yg kejut aku mlm2 buta pegang lighter, pegang kek, nyanyi lagu besday tuk aku
comel jeee
smbil dia pegang lighter, aku pegang rambut aku
takut terbakar lak jambul aku

snggup amik cuti utk bwk aku jln2
walau cuaca ujan lebat, dia stil bwk aku g bukit tinggi
sejukkkkk jeee
kek aku tu ensuami tempah dr Cik Biey
red velvet cupcake
sedap siottttttt
cupcake dia 12 bijik, aku buat mkn sorg je
satu cupcake, aku sekali kunyah, sekali telan je
eh
tak la
gurau je
kang korg kata aku buruk lantak lak

dr pg smpi mlm, kami kuar berjimba
pagi2 gerk bukit tinggi
ptg gi KLCC
mlm tgk wayang
citer spiderman tu

ohh
wht a lovely day

klu dulu kecik2
mama ajar kena bg hadiah tiap kali besday adik beradik
bg la hadiah ape pun
coklat ke, biskut ke, duit ke, singgit pun jadik la
lepas gak aku beli hiro 3 bijik
balut ngan suratkhabar pun bole
jnji ade hadiah
so, dulu, tak sbr tunggu arijd
sbb dpt hadiah!
n kek!
opkos kek kena ada!
tp dh bosar gadang ni..
dpt birthday wish je la
n note tulisan tgn 'selamat hari jd' dr anak buah aku
 
tp aku dh biasakan enuami sejak dr bercinta lg utk bg aku hadiah hrjadi setiap tahun..
 TANPA GAGAL!
buahahahahha!
(gelak jahat)

kalau bole, ari2 aku nk smbut besday aku
bole???




2 Juta Org Sayang Saya:

rati said... [Reply to Comments]

27?! i tot 26 n i told shih li you are 26..chaitt..i got cheated!

Sholihah said... [Reply to Comments]

im sweet 27 la... but if u nk anggap i 26, dipersilakan.. heheheheh

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...