Sholihah Collection

Pecah kaca pecah gelas, Sudah baca harap balas ^_^


tahun ni dpt kad raya free dr opis
wuhuuuuu

terus teringt zaman2 sekolah dulu
selalu banding2kan sape dpt kad raya paling byk
klu byk dpt kad raya, terasa hot gitewwwwwwwww

ayat paling wajib kena ada dlm kad raya
ialah
PECAH KACA PECAH GELAS
SUDAH BACA HARAP BALAS

n ayat kad raya dlm tu
kena ade box kecik tepi ayat supaya org tu bole tick n jwb ape yg berkenaan dgn diri dia

dan aku
selalunya dh siap2 beli kad raya 
dulu murah2 je
dh siap2 tulis balas kad raya kwn2
tp selalu terlupa nk bg kad raya tu
sbb dh nk raya tu
aku dh sibuk cuti dh
malas g sekolah

hahahaha

klu tak balas, kemungkinan besar hati kwn kte akan terluka
dan kemungkinan besar dia tak nk jd kwn baik kte lg
clash katenye
jumpe kwn baik baru

dpt kad raya byk2
then suh mama gantung pat dinding
terasa bangga bile ade nama kte dlm kad raya
tahun ni
aku bg kad raya kat si dia
ihik ihik


berkobar i bg kad raya
letih tulis tgn tau
nk dekat 4-5 keping aku tulis kad raya



then smlm si dia balas kad raya aku
tp 
eh
pjg benar sampulnya
rupenye dia reply gune surat raya
taip gune komp pulak tu
ye aku paham
dia kata tulisan dia tak cntik

tak tahan tang jwpn dia paling bwh
dia ingt ni karoot komedia x ke
hahahahahha

peace


0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...