Sholihah Collection

Inner Cotton Awning Saya

waaaaaahhhhhh.... seiusly ari ni sy sgt sukeeeeee hatiiiiiiiiii.....
rase mcm nk terbang2... <------ yg ni melampau
tp serius tau, suke sgt2 ari ni....
sbb kite kan dh ckp, bj n tudung n color memainkan peranan penting dlm kehidupan bekerja aku... klu tudung, bj n color aku nice, aku akan bekerja dgn seronok n ceria....
klu bj, tudung n color tak nice, aku leh monyok sepjg ari n tak nak bergerak lgsg dr kerusi aku supy org tak nmpk aku huduh...


nampak tak pelampung ni??? nampk tak?? nmpk tak??? nmpk takkkkkkk? (smbil jerit2)
dulu mmg suke inner cotton kaler2 gini....
tp disebabkan pelampung ini yg merupakan baka drpd mama n abah yg sgt sy syg, sy terima kenyataan yg muke sy takleh pki inner cotton....
eh, serius, kuarga aku sume pipi 'comel2' okeh....
diet la mcm mn pun, pipi tetap 'COMEL'...
sy suke warna2 striking ....
dr dulu berangan nk pki inner n shawl yg striking mcm nih.....\
tp dulu cume dpt jual je....


skrg niiiiiiiii.....
sy dh leh pki............
ni br ari pertama pki, shawl pink n inner purple....
nice kan ...kan........
korg ckp nice ke, tak nice, aku ttp ckp nice!
aku tny, aku yg jwb okeh....
ni mmg NICE!


tgk,,, amik gmbr dr dpn pun stil ok kan.....
waaaahhh....
pagi2 smpi opis terus on camera komp dulu....
nk amik gmbr.......
ari ni sy jalan2 sekitar opis smbil mkn keroopok n offer keropok kt org.....
sbb sy rase yakin diri......
alaaaaaa...
keropok Cap Bunga.....
alaaaaaaa....
keropok yg byk kt Kelantan tu....
ade yg keropok biasa, ade yg keropok sambal tu...
alaaaaaaa...
yg sedap tuh......
alaaaaaa...
yg bile mkn tuh, bunyi krrruuuppp kraaappp kruuuppp kraaapppp....


aku tak pnh amik gmbr konon2 wat keje...
asik ambil gmbr aku n mknn, amik gmbr yg muke ala2 konon comel tu, padaha muke tak siap!
okeh,..tu aku kutuk diri aku sendr...
aku bole kutuk diri aku sendr, tp korang jgn kutuk2 aku..., aku tak bnarkan....
hahahahah....
eh, knapa aku gelak...
aku siyes ni.....
okeh...
keje aku buat buku....
tu psl aku amik gmbr dgn buku......

disebbkan ari ni aku yakin dgn diri aku, tghr td aku kua lunch kat park view.... n ptg ni nk kua mkn chicken goldon blue....
klu korg nak, korg g la mkn chicken goldon blue kt mane2, Secret Recipe ade, Chop N Steak ade, mn2 la kedai mknn yg jual western food...
pandai2 la carik ....

**SMILE**

0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...