Sholihah Collection

Ngangkung Di GSC

weh...
korang-korang...
ahad lepas buat ape...
kite tgk wyg....dgn enmior...
kite tgk wyg yg kul 3pm...


enmior g beli tiket, kite tunggu kat belakang tu je...


kite betul2kan tudung...


kite senyum2 dpn kamera....
then kite tekan capture...


tudung bawal kaler kelabu antara tudung kesygn kite taw..
pemberian org...


kite tgk2 je kamera kite tu..
then kite tertekan capture lagik...
TER....
maksudnye tak sengaja...


eh..eh...
bukan..
kite tak tgk lg cerita Yogi Bear nih...
sbb cerita ni lum release.
ape?
korg kate kite mcm Bear?
sampai ati...............
@____________@


kite tgk citer ni la....
kite bagi........
3 BINTANG
* * *
sbb kite tak dpt selami dgn lebih dlm lagi kot psl main nombor berekor ni...
citer ni ade scene yg mmbuatkan kite ter opocot opocot tau...
nasib bek mak tak sentap...
tahap kelaka dia biasa2 la,,. ade yg kite gelak kecik, ade yg gelak besar...
ade scene yg buat kite saspen, ade scene yg buat kite nguap...
yg mn minat cite kelako2 nih,
g la tgk...

zassssssssss


2 Juta Org Sayang Saya:

mzhany said... [Reply to Comments]

teringin gak nk tgk....tp tak brani ar cite antu antu...sbb tak kuat...huhuuh

Sholihah said... [Reply to Comments]

hehheh..klu mcm tu, buat mcm kite, pastikan ade popcorn di tgn,, agak2 ade unsur opocot2 nnti, segera alihkan perhatian ke popcorn or alihkan popcorn ke muka... ^_^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...