Sholihah Collection

Kuih Tat Aku, Bukan Kuih Tat Kamu

n3 smlm tak best!!!
sbb aku menulis smlm waktu ptg, aku dh lemau duduk lame2 dlm opis, tu yg kuar n3 psl lemau tu... mcm biskut dlm tin yg lemau tu..tak sedap lgsg...

tp ade bnda yg sedap lgsg tau......

sbb ari ni tetibe aku teringat.........

*
*
*
*
*
*


Kuih Tat...

Tat bukan sebarang tat....
tat ni aku mkn dr umur aku belasan bulan lagi... (cececehh..confirm aku menipu)
seriussss...
aku mmg ngam dgn tat ni sejak aku kecik...
tak pnh aku mkn tat sesedap ni...
takde tat lain yg bole menandingi kesedapan tat yg ni...
tat ni cume makcik2 aku je pandai buat...
tp skrg, anak2 makcik aku merangkap sepupu aku n cucu2 makcik2 aku merangkap...mmm..klu anak sepupu aku, merangkap anak buah aku la kan..deme pun dh pndi buat tat ni...
ingt lagi kecik2 dulu, aku pnh tlg mama ros buat tat ni..
tp sebijik je aku lps buat..
lps tu, mama ros n kak yaya suh aku jage faeka, anak kak yaya...
tp smpi skrg aku tak berjaya buat tat sesedap ni....
nk cepit tepi2 tat tu ade tekniknye tau takkk...
korg ingt main cepit2 gitu je ke..
cepit hidung korg kang, tau la....
n aku tak pnh jumpe lg kedai yg jual pencepit tat tu...
takkn nk g spore semata2 nk beli pencepit tu...


*_______*

ooowwww...
aku nk mkn kuih tat la skrg ni...
eh..
tak salah kan klu buat kuih tat walaupun bukan raya....

ok..
confirm!
aku nak kuih tat!!!
abgggggg!!!!!!
jom g beli brg kuih tat!!!!!
mcm la ensuami nak layan..hahah..maksudnye kena layan diri la.... okeh, ptg ni nak beli nanas, telur, bla bla bla bla
klu tat aku jd, aku tunjuk la, klu tak jd, harap maklum la..

0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...