Sholihah Collection

Kuih Tat Aku

krg ingat aku main2 ke waktu aku ckp nk wat kuih tat...
hah!
ambik ko!
sebalang aku dpt smlm...

ptg smlm, balik kroje, terus singgah secret recipe...
layan kek n green tea dulu..
terbaik doww green tea secrret recipe..
diorg gune brand Twinning...
pnh jumpe brand ni kat supernmarket..
tak ingt la harga dia..
dlm RM25+- gitu la..

pastu terus masuk jusco..
beli buttercup n jem nanas utk kuih tat...
bahan lain sume dh ade....

smpi umh kul 830pm...
terus stat buat...
dpt 4 loyang...

mule2 tu rajin la nk cepit2 tepi kuih tat tu...
dh masuk loyang ke 2 setgh, aku dh tak rajin....
aku bulat2kan je tat tu..
hahahaha...
ala..nk masuk perut aku je pun....
ape de hal...
aku wat kuih tat sorg2 dpn tv..
layan citer astro, Pontianak Kg Batu... erra fazira berlakon wo....
tp cite cam hampeh!!!!
tak smpi sejam, aku dh tuka citer hindustan.. zee tv...
lagi bagus..lagi layan....
citer kareena kapoor u olls... i likeeeeeeee!


balik je ensuami dr kerja......

ensuami: aik yang... ape bikin tercepit2 dpn tv ni ha...
enisteri: kuih tat bang...
ensuami: aik yang, tebiat ke... ni raya krismas, bukan raya puasa.
enisteri: aik, nk mkn kuih tat, kna tunggu raya puasa je ke... jenuh la nk tunggu setahun lagi...

0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...