Sholihah Collection

Best Langsung!!!!!

rase mcm nk lompat2!!!

rase mcm nk menari2!!!!

rase mcm nk loncat2!!!!

rase mcm nmpk bunga api meletup2 atas istana!!!!

rase mcm br lps mkn bnda yg enak2!!!!

rase mcm nk jerit kuat2!!!!

rase mcm nak lari2 manja atas rumput hijau yg terbentang luas sambil pakai gaun!!!!

rasa mcm br lps buat treatmnt rmbut!!! (errkkkk, nmpk sgt rambut rosak teruk... T____T)

Rase mcm tgh pki pario smbil berjalan kat tepi pantai smbil kaki dipukul ombak n rambut ditiup bayu!!!



kenapa?????



sebab br lps tgk........



cite




RAPUNZEL



tak sia2 smlm merayu2 kat en.suami mintak teman g tgk wyg...

tak sia2 terperangkap dlm jem otw nak ke mines....

tak sia2 berlari dlm mines sbb nk collect tiket....

tak sia2 mkn subway laju2 smpi tercekik sbb takmo perut berbunyi kruk krukkk dlm wyg, kang org sebelah dgr, buat malu je....


oh....


ni gara2 minat yg mendlm kat watak puteri2 dlm cite dongeng...

ade cinderella, ade the little mermaid, ade snow white, ade siti kelembai...

ha???

Siti Kelembai??

kuar topik la...

yapeda!!!!


sy bagi 5 bintang!!!! full star!!!! utk citer nih....


mmmmm...

ini personal review sy..suka ati la nk bg brp bintang kan....





ni la rapunzel...
waktu ni first time dia nk turun dr menara, nk jejak kaki kt rumput...
sbb nk tgk lantern terbang dr istana...


rapunzel dan kualinya...
kuali ini sgt hebat..
tak caya??


love dis!!!!
rambut rapunzel sgt kuat n gagah....
syampoo ape dia pki eh?


aha.... maximus.. the horse..
sgt lawak...
seekor kuda, tp aku tgk mcm anjing pun ade gak...
kelako..kelako...


eugene ni selalu gaduh dgn maximus..
diorg mmg tak ngam...
tu yg wat kelaka tu....
eugene org jahat, maximus kuda baik..
tu la pasal maximus ni sibuk nk tangkap eugene nih..
tp dorg berbaik kejap sbb rapunzel...


hahahahaha...
apsal aku gelak????
korg tgk la citer nih....
br tau knape aku gelak....


yeah!!!


ni plak pascal.. the chameleon... hoh! betul ke aku eja nih..
ah..belasah!!!!
ni kwn baik rapunzel..
gile kerek!!!
but nice n cute!!!

Weh!!!!
g la tgk cpt....
smlm kite tgk pun dpt seat yg agak dpn..
tp sanggup sbb nk sgt tgk.....

ah..ckp byk pun tak guna...
kna tgk lg sekali nih!

ecececechh..
budget ade la org bc blog ni,....
hahahahahahahhahaha




2 Juta Org Sayang Saya:

Cik Su said... [Reply to Comments]

cik su nk tgk cite ni petang nanti..hehe..sonok nye

Sholihah said... [Reply to Comments]

owwwhhh...musti tgkkk.. best..best.... ^____^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...