Sholihah Collection

Hepi 20 Eleven!

selamat tahun baru!
20 Eleven!
mcm biasa la,, tiap tahun baru, mesti ade azam baru kan...
honestly speaking.. azam aku tahun lps tak tercapai lagik...
so, tahun ni kena renew azam..
takmo main2 dh..
dh lame dh aku bg can kat lemak2 nih..!
makin naik kepala lak diorg nih!
aku pang kang!!!!!
br padan muka aku!


okeh..
ini jerawat...
ole2 dr bandung yg aku dpt utk diri aku!
uwaaaa!!!!

en.suami: eh.ayg .. ape nih..
en.isteri: apenye? jgn kaco la..org nk tgk awan dania la..
en.suami: eh. ayg ade jerawat!!
en.isteri: ckp pelan2 bole takkkk...kang jiran sebelah dgr, malu la @______@
en.suami: kahkahkahkahkah!
en.isteri: T__________T


azam aku 20 Eleven nih:
1) nak kurus... T___T (renew azam tahun lps)
so far, ari ni dh 4.1.11..
bermakna 4 ari dh aku tak mkn nasik n tak mkn mlm...
menderita T________T


2) aku nk majukan lagi Sholihah Collection..
so far,. aku dh berjaya produce item aku sendr...
nangis laju2....... sbb terharu sgt2....
walaupun Sholihah Collection ni, slowly je movemnt dia, tp alhamdulillah, aku stil bersyukur atas rezeki yg Allah SWT kurniakan...


3) nk kumpul duit bebanyak..
sbb nak beli rumah sendr....... T_T

en.isteri: abg, lawa kan cermin ni klu nk letak kt ruang tamu kite...
en.suami: tunggu la rumh sendr

en.isteri: abg, lawa kan tv leper2 ni... sume org dh pki tv leper2 ni bang.. siap HD lagi...
en.suami tunggu la rumah sendr... takyah cabut pasang byk kali...

en.isteri: abg, lawa kan klu kite cat umh kaler baru...
en.suami: tunggu cat rumah sendr...

kesimpulannya..
sy nak rumah sendr....
tlg la pilu mendengar azam ini...


4) aku nk kawal sikit angin moody aku...
aku tau ..aku mmg moody...
tau!
takyah nak jeling2 aku sbb aku ni kejap hepi, kejap moody, kejap sdih, kejap blur..
aku tau..tau..
ye la..
cube la ubah ckit tahun ni...



dah..dah..
tu je..
kang azam byk2 kang, bukan terbuat pun...


peace
welcome 20 Eleven!

0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...