Sholihah Collection

Sumpah Aku Tak Pnh Tgk Bola!

pic: waktu ni aku tgk kat hotel jer.. seram je nk jerit kuat2.... wktu msia gol sebijik, kitorg cume mmpu melompat2 n terkinja2 dlm mode senyap... wahahahah..
29.12.2010

serius dow...

tarikh ni catat sejarah dlm hidup aku...


Sumpah Aku Tak Pnh Tgk Bola Sblm Ni!!!
betul!!!

aku tak tipu!!!



bg aku...

bola sepak ni...

rase mcm...

ntah pape ntah...

dok berebut 1 bola buat ape...

beli sorg satu bola, then korg sepak la puas2...!!


tp disebabkan game msia vs indo...


telah merubah pendirianku...
kencang seyyyyy!!!!!




gila berdebarrr aku tgk bola waktu tuuuuu!

gile hebat cara fahmi save bola!!

gile terror si safee rembat bola kasik gol!!!!

gile terbaikkk dow si idlan gelecek bola!!!!



en.isteri: fuiyooo.... lajunye bola tu dr sebelah sini ke sebelah sinun...
en.suami: bukan laju la... kuat....
en.isteri: ooooo....


en.isteri: abg, mn satu msia mn satu indo?

en.suami: biru msia, indo merah...
en.isteri: ooooo...


en.isteri: abg... apsal sume attck belah kiri je...
en.suami: ye la,, sebelah kiri tu gawang msia, indo nak attack gawang msia la nk kasik gol...

en.isteri: oooooo....



en.isteri: abg ,, cmne diorg bole sepak bola laju2 ar...

en,suami: bukan laju la... kuattttttt... diorg ade skill...

en.isteri: oooooo....


en.isteri: abg.. ooo abg...
en.suami: ayg leh tlg abg tak...
en.isteri: mende bang...
en.suami: tlg diam... byk tanyaaa la..

en.isteri: T__________T


2 Juta Org Sayang Saya:

aku budak garang! said... [Reply to Comments]

hahah..fahmi xpilih yang dah kwen yer..harap maaf,kekekeke...

Sholihah said... [Reply to Comments]

aiseyyyyyy...... takpe la..kite mengintai kasih sekadar di pinggiran je la... disebabkan akak ni baik, akak bg can kat koghang....
wakakakakaka

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...