Sholihah Collection

Pink Suke Saya! Nasik Ayam Pun Suke Sy!


Dah lama tak updat blog...
virus M melanda sy...
oh.. malasnya sy..
sy nya malas....
malas sy nya..


semalam cuti Thaipusam...
tak tau nak wat ape...
bile cek poket,, ouhhhh...
ade habuk saja....
nk pecahkan tabung... ouuuhhh..
tak smpi ati plak sy...
heran gak aku...
tabung aku tak pnh penuh...
asal eh...


7-2 pm...
aku masih segar lgi di rumah
masuk je kul 2.01 pm..aku dh lemau....
aku dh tak senang duduk...
aku mundar-mandir sambil tgn memicit dahi...


akhirnya ensuami mula berasa sgt kasihan...
melihatkan keadaan sy yg pucat..
kerana duk rumah lama sgt..

en.suami: aduiii..pening haku tgk budak ni.. dh la..g siap...
en.isteri: owwwwww.... terima kasih abg ( dengan mata yg berkca-kaca)


mula2, bile ensuami ajak kuar, ingtkan dia nk bwk g mkn choc...
ala....
kedai yg serba serbi jual mknn n minumam berasaskan choc tu...
tup tup
dlm kete...

en.suami: kat mn kedai choc tu...
enisteri: tak tahu (smbil membetulkn tudung n amik gmbr la of cozzz)
en.suami: la dia ni... klu tak tau cmne nk g...dh la,kite g mkn nasik ayam je...
en.isteri: pitam T_T


tp sekejap je aku pitam..
dpt je akunye nasi ayam, kerabu mangga n ayam honey bbq..
terus dh tak pitam....


wehhh..
ni terbaik dr ladangggggggg
the famous kuching 3 layer tea...
ape eh dia nye nama..
kuching ke sarawak ntah
tp teh 3 layer la....
ya Allah!!!
sedapnya!!!!!


lps tu g umh kakak...
dia mintak teman dia g beli baju PJK anak dia...
uhhh..
tak sukenye aku ngan matapelajaran PJK..
teringat lak tiba2...

cikgu fatimah: sholihah,,, nape tak tuka seluar n baju?
sholihah: seluar sy koyak cikgu

selepas 1 minggu ,

cikgu fatimah: sholihah, nape tak tuka bj...
sholihah: bj sy basah cikgu....

selang 2 minggu,

cikgu fatimah: sholihah... nape tak tuka seluar n baju?
sholihah: sy senggugut cikgu...

selang 3 minggu,

cikgu fatimah: sholihah, nape tak tuka baju n suar ?
sholihah: ntah cikgu... sy dh kehabisan alasan nih...
cikgu fatimah: pitam T_T


kitorg g Summit USJ
melampau ko senah oiiiii...
nk g beli bj PJK, smpi ke Summit....
melampau....


ouuhh.sy ternmpk kerusi ini
kerusi bulat kecik bulat kecik si bulat besar...
sgt comel..
dgn pelbagai warna...

ouhh..
okeh..
sy dh penat...
krohhh..krohhh....krohhhhhhh...

0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...