Sholihah Collection

Anugerah Anak Buah2an Paling Ramai


Sapa nak bertanding??
Takde syarat, takde hadiah, takde ape2..
saja suka2...
kte tgk anak buah2an sape paling ramai...
sapa menang, sila belanja diri sendiri makan buah2an tempatan..
buah2an negara luar pun bole..


Kategori: Anugerah Anak Buah2an Paling Ramai

Calon:
Leha Pok Pek Pok Pek

Anak Buah2an Saya:
1. Aida Adriana Bt Ahmad Suhaimi
2. Aiman Adrian Bt Ahmad Suhaimi
3. Amira Farhana Bt Sallehudin
4. Amirul Fahmi Bt Sallehudin
5. Aisyah Umairah Bt Khairul Nizam
6. Arsyi Adriana Bt Ahmad Suhaimi
7. Dalam perut mak dia lg..

korg jgn tny aku umur diorg, aku tak ingat..
hahahaah

sume anak buah aku nama deme start huruf A
sian deme..
klu dlm kelas, mesti kna jawab soalan cikgu dulu or kna pass homework dulu..
nasib baik nama aku start huruf N
selalu jd yg tgh2
tak cpt, tak lmbt if ade ujian PAFA ke, Hafazan ke, exam ke..
hahahahahaha



0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...