Sholihah Collection

Garrett Popcorn, KLCC




Ape beratur pjg2 niiii.... Dengan aku2 sekali beratur... Sanggup ni beratur...

Dr jauh aku dtgggggggg
Aku dtg mencari muuuuuuu



Garrett Popcorn...
KLCC



Gile la ko ni, sanggup g klcc semata nk beli popcorn. Then balik...



Wehhh, sedap siottttttt... Aku makan smbil menangisssss....

Antara flavor yg ade,
Buttrry/Plain
Caramel crisp
Cheese corn
Chicago mix

Kat situ, ade chart flavor n price dia.. Yg small, medium, large n jumbo..

Bukan jumbo gajah biru, tp jumbo si popcorn sedap...



Harga dia , ko tepuk wallet tny duit la.. Yg small rm16 ade, yg medium rm21 ade, yg larga rm26 ade, yg 1 gallon rm149 pun adeee..

Smpat hafal harga nihhh...



Waktu beratur air liur aku dh meleleh dh..



Weh.. Asal dh nk smpi turn aku, popcorn ni abisssss??? Jgn buat pasallllll... Aku pnat dtggggg, tp klu abis, mmg aku terbalikkan meja popcorn ko!!!



Ohhh, kat sebelah sana ada lagi..
Lega.. Tarik nafas...

Pergh, dh mcm cerekarama dh aku buat entry ni...



Muka puas hatiiiii.....



Yuyu, sebagai peneman daku membeli popcorn...



Aku beli yg chicago mix. Mix caramel crisp ngan cheese corn. Yg caramel crisp mmg walawehhhhhhhhhh... Tp kna minum air masak byk2 r lps tu, kang potong kaki kang, jgn salahkn aku, yg cheese corn tuuu, mmmmm, agakk masinnn... Tamo tamo



Sanggup ko g klcc semata2 popcorn nor??

Aku sanggup, ko sanggup??

0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...