Sholihah Collection

Kitchen cabinet


Kawan2..



Sape ade pengalaman buat kitchen kabinet?
Or ade contact kawan2 yg buat kitchen cabinet



Gambar ni amik kat ikea.. Dapur2 dia mmg La cantik...
Harga pun cantikkkkkkkk sgtttttt (tgn kat bahu mata ke atas)
Ke sesape ade pengalaman buat kitchen kabinet dr ikea or kedai2 yg cntik n murah..
Nk highlightkn yg "murah" tu sbnrnye
Hahahahhaa



Ni klu aku buat sebijik mcm ni, mau rumah aku ade dapur je la kang, bnda lain dh lari budget..
Rumah berdapur je la nnti...

Or any tips utk buat kitchen cabinet?
Jom share pengalaman kat cni




Sharing kan caring
Nak jugak tepek gambar sendr...
Kikikiki....

5 Juta Org Sayang Saya:

mIsSy NiTa said... [Reply to Comments]

boleh call my cousin.. dia kerja kat kitchen cabinet kat shah alam ni..
no dia 0126216158 (shema)
tanya2 la dulu harga kat dia.. nita xtau sgt.. hihihi

wanie said... [Reply to Comments]

x nak tepek gambar sendiri gak ke kat kitchen cabinet tu?? jd cabinet berleha la nnt.

Sholihah said... [Reply to Comments]

yeahhh kak wani.. cabinet dapur berleha yg tak berasap.. kuikuikui...

QueeN TerataI said... [Reply to Comments]

erm.. saya sendiri pun sgd cari2 dan survey2 harga... kena rajin merayau masuk semua kedai kitchen kabinet yg ada utk cari hrga yg termurah.. hehehe

Sholihah said... [Reply to Comments]

tu la teratai... first time survey kabinet dapur, 12K!! trus pengsan... woott wottt...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...