Sholihah Collection

iPhone4

teeehehehehehehehehehheheheheheheehehehehehehehehheheehehheheheheheh
(*sengeh yg sgt2 sengeh tanda puas ati)
20.10.201. ari tu arijd ensuami... tp aku yg dpt hadiah.. iphone4! ha..amik ko!
iphone3gs aku br pki 3bulan, sempena arijadi aku julai lps.. oktober aku dpt iphone4!
hopefully lps ni aku takkn tergoda lg dgn iphone2 terbaru... pleeeeeaasseeeeeeee... @_@
sian ensuami.... >_< tp sy suke sbb dpt ape yg sy nak... ^_^ tp sgt sian tau ensuami, dia masih pakai hp nokia navigator dia tuh..... dia selalu keje kulur kilir, risau je nk bg dia hp baru2 ni, sbb hp baru2 ni al-maklum la, sensitif sikit.. lain la kalau nokia 3310 dulu, cmpk la ke mana pun, susah rosak...pastu men game ular..hahahahha.....
sy suke iphone4 sbb:
1- kamera dia 5mp... makin kuat la penyakit photogedix sy!
2- ade kamera dpn, senang ckit nak amik gmbr sbb senang nk capture.. klu dr belakang, teraba2 button capture....
3- main game lg best!
4- dia bentuk kotak dan leper.. mmm,,, adakah ini termasuk salah satu sbb sy suke iphone4???
5- video dia in HD!!!!! gerek sey!!!!
6- button dia sume lembut2..awwwwww... paham tak maksud lembut di sini???
7-display dia lg clear...... wow!!!!!!
okeh.... takmo dh iphone yg lain... (sambil menggoyangkan jari ke kiri dan kanan mcm iklan syampu tuh...)


1 Juta Org Sayang Saya:

sayasayangkamuhamim (: said... [Reply to Comments]

salam . byah dalam cadangan nak beli iPhone 4 ni jugak . tapi byah nak tau sikit , iPhone 4 ni boleh buat video call tak ngan handphone biasa ? byah harap awk boleh reply dekat komen belog byah or chatbox . please . nak tau sangat ..

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...