Sholihah Collection

Marathon Open House

Seriusly, sgt byk open house raya ni.... maybe sbb tahun ni tahun pertama aku raya sebagai isteri mithali, aku kna g open house kwn2 aku n kwn2 ensuami... setiap ujung minggu mmg pnuh dgn undangan openhouse... smpikan aku selalu tak smpt nk update stok aku...gile ah.. br je nk stat diet, nmpknye mcm dh hancur diet aku... utk minggu ni punye open house, isnin tghri openhouse abg mi, rabu mlm openhouse puan, khamis tghr openhouse kak rita, jumaat tghr openhouse en.anuar, jumaat mlm openhouse kak ana, sabtu ptg openhouse kak herza... yg minggu2 lps pun penuh gak... tp tak larat lak nak recall balik umah sape yg aku dh g.. dasar pemalas okeh, nk pikir pun malas...

*aku taip en3 ni sambil dgr lagu raya jalil hamid... lalalalalala

0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...