Sholihah Collection

Kita Kan Adik-Beradik


KITA BERSAUDARA
OST Magika

Biar adakalanya dia buat kau kecewa Biar adakalanya dia buat kau gundah Tetapi tak mengapa kerna dialah juga Yang mengambil hatimu bila keadaan reda Oh kita bersaudara kerna slalu mengalah Tak guna marah marah nati berbaik juga Oh kita bersaudara tak guna gaduh gaduh Kerna air dicincang tidak akan putus Biar kau dalam susah semua orang tak menegur Agaknya tangan siapa yang sudi menghulur Jika tak adik beradik yang tak mungkin berkira Walau sekali kau beri selalu yang kau terima Oh kita bersaudara Oh kita bersaudara kerna slalu mengalah Tak guna marah marah nati berbaik juga Oh kita bersaudara tak guna gaduh gaduh Kerna air dicincang tidak akan putus

Kak Bibah - Dia paling tua dlm kuarga aku skrg... Dia ni klu nak, dgn cara ape pun dia akan dptkan.. tak kira cara baik ke cara kasar.. pnh dia dtg ketuk umh aku kul 3am, sbb dia nak amik kuih choc chip aku nk bwk balik kg utk raya... Agak gile la perbuatan itu... Aku selalu gaduh n cepat baik dgn dia nih...

Abg Salleh - Dia ni suami kak bibah.. Klu ikut umur dia paling tua... tp muka maintain muda... chef kat bangsar.. ape dia masak sume sedap... perangai dia mcm upin... hahahha..tu kenan kat anak dia...

Miya- anak sulung kak bibah.. tahun dpn darjah 1.. mcm tak caya je anak buah ksygn aku ni dh nak sekolah... aku syg diaaaaa.... byk gile gmbr aku dgn si miya ni ,, stat dr dia kecik smpi dh bsr ni... aku rajin bwk dia jln2 dulu... umur 3 tahun aku dh bwk dia g Zoo... ^_^

Miyo - ni anak kedua kak bibah... byk colok... ape yg kite ckp, ade je jwpn dia... dia ni pntang jumpe aku.. mesti nk ikut balik umh... n dia mesti shium aku klu jumpe aku... bile kakak dia dh besar, dia la jd anak ksygn aku skrg.. love u dear.. muahx!

Kak Noly- haaaa...dia ni..mmg dr kecik smpi besar, aku mmg kuat gaduh dgn dia... kecik2 dulu, smpi berdarah muke dia aku cakar, smpi berparut la.... dia ni grg tp kuat nangis..mmm..nk kate mcm mn ar.. cengeng2 garang la kunun.... smpi kebsr ni la kuat gaduh.. tp kejap lps tu baik la.then gaduh lagi, then baik... mcm tu la rutin..

Ayul - dia suami kak noly.. jarang jumpe sbb sibuk koje... tp seingt aku, dia ni la lelaki pertama n terakhir kak noly... aku yg teman kak noly jumpe ayul waktu 1st date dia... heheeheh...

Esah- anak sulung kak noly... comel sgt dia nih... dia ni pecah tradisi tau... hidung dia mancung, mata dia bulat, bulu mata dia lebat, gigi besar2...hahahha... klu dpn org, senyap je, klu kt umh dia, byk colok.... tunggu dia bsr ckit, konfirm masuk jd geng aku,.. hahhaha

En.suami- suami aku.... ^_^ (mm..nnti n3 lain aku cite khusus psl suami aku ye..)

Baby (takde dlm gmbr, koje ,ppwwfftt)- ni adik pompuan aku yg paling aku hangin... pnh kitorg gaduh smpi tak bertegur sape dlm setgh tahun gak la... padahal dulu kecik2 kitorg rapat sgt.. tidur sebantal sekatil sebilik.. mlm2 selalu borak2,gelak2, smpi mama ketuk pintu suroh tidor... tp lps dia tingkatan 2, dh jumpe kwn2 dia, kitorg selalu gaduh n dh tak rapat dh.....

Boboy- anak bongsu dlm family aku... sgt tak reti nk wat ape2 eh... pemalu sgt2 dgn sedara, tp dgn awex tak malu lak... skrg tgh jd anak bujang..dulu dia sehat, tp lps balik dr PLKN, dia dh susut n skrrg terus kurus....

*Pendek kate, mmg aku yg selalu n suke cari gaduh dgn diorg.. (sbb aku ni kepla hangin ckit) tp cepat gaduh, cepat baik, then gaduh lagi, then baik balik, then gaduh lagi, then baik balik.. mcm tu la rutin kami.. cmne gaduh pun, ttp akan baik, cmne baik pun, ttp akan gaduh.. kdg2 ensuami pun pelik tgk kitorg nih..klu gaduh, tgk muke pun tak mau, dgr sore lagi la tak mau.. tp klu baik..tu diaaa..nalaaa punye comolot...hahahah.... hmm..ni je la yg aku ade skrg ni.. mak dh takde, ayah pun dh takde.. deme ni la yg ade..cmne kitorg gaduh pun, air dicincang takkn putus... @_@

0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...