Sholihah Collection

Ayam Dan Lagu

tghr jumaat ni, mcm biasa, kaum hawa akan berpusu2 memnuhi mall yg ade berhampiran dgn tpt keje...
Aku n kak wani pilih utk mkn AYAM kat Kenny Rogers....
Aku tak pnh mkn Kenny Rogers...
Tu pasal la walau waiter td lambat amik order, aku sanggup tunggu..
Then...
*

*
*
*
*
*
*

br aku tau, ayam kat sini............
*
*
*
*

POWER GILE!!!!!!!!!!
*
*
*
*
*


*muffin dia sgt sedap!
*ayam dia (td aku pilih black peppe sos) pun sgt sedap..senang nk mkn! risau gak aku td takut ayam tu terpelanting ke, terbang ke, ke meja sebalah.. haruuuuuu....
*coleslow dia pun sedapp...
*potato salad dia sgt sedap!!!!
* fresh fruit salad for my cuci2 mulut....

excited! sbb first time mkn ayam kenny rogers... terima kasih kenny rogers krn telah menipiskan dompetku dan menebalkan berat badanku.......

********************************************************************************

onk!onk!onk! gedek!gedek!

(* melambangkan sore aku yg menyanyi dh mcm katak panggil ujan)
aduiii...sakit tekak la... ini adalah kerana aku berjaya mensumbangkan 5 bijik, eh , 5 buah lagu.... hamik ko!
aku pilih lagu :
1: Saleem - Tinggal Kenangan
2: Wali - Yank
3: Ziana Zain - Berpisah Jua ----> aku suke gile lagu nih..sentap wo!
4: Jap, aku pikir jap..aku lupe...
5: Ni pun aku lupe...
Gile ah! tak smpi sejam aku layan lagu2 ni, aku dh lupe aku nyanyi lagu ape...
byk mkn semut ke ape ni...
Ari ni pki bj kaler hijo.. aku dh lame gile tak pki bj nih... sekali je pnh pki tahun 2008, then 2010 ni aku br pki balik...
PAstu ari ni pki mekap baru beli.... Mantap! Aku suke sgt2! Thnx Kryolan!


0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...