Sholihah Collection

1st Time

tadaaaaaaaaaaaa

sila jgn gelak
ye,,
mmg aku nmpk pelik
ye,,
mmg aku first time pki shawl mcm ni gayanya
ni pun puas aku fikir berani ke tak aku kuar ngan gaya shawl mcm ni
so, bila ensuami kata tantek, br i rase confident
n bile dh sekali kuar mcm ni, aku akan yakin nk kua pki shawl mcm ni lg

sebenarnye nk citer pasal..
1st time
mmg akan rase takut, neves, sangsi, ragu2, was2 bile 1st time nk buat sumting
mcm aku mule2 nk pki shawl dulu, sgt2 pelik,
sgt susah nk jual shawl n inner
sgt susah nk yakinkan org ramai
byk kali down bile kite menjual tp org tak brani beli
tp, tu sume sbb 1st time

ce korg pki sumting yg lain drpd korg selalu pki, korg akan rase pelik sgt2, rase cam nk tutup muka ngan beg kertas...
even org sekeliling korg akan pelik gak, samada diorg akan kondem, diorg akan gelakkan, diorg akan kutuk kaw2 punye, n akan ade yg akan kata "waaa,,nice la u pki cmni" n ade jugak yg akan kata " mcm tak kna je u pki cmni, pp u nmpk 50x ganda besarnya"
tp bile org dh mule adapt kite mcm tu, dh puas belek kite, dh puas kutuk belakang2, diorg akan diam jugak...


1st time je korg n org sekeliling korg akan rase pelik
tp bile 1st time korg pki tu, korg dh rase tak selesa, jgn la pki lg utk 2nd time n time2 seterusnya
ni penting untuk confident level diri sendr

phm ke tak ape yg aku nk citer nih..
sila paham
klu tak paham pun, buat2 paham
-_-
aihh,aku ngaku aku tak reti nk deliverkan ape yg sebenrnye aku nk smpikan..
patut la aku tak berjaya jd cikgu
kang lain aku ajar, lain memurid paham


ni otw kami nk tgk belon air panas
eh, belon udara panas.
asal sebut panas, mesti nk teringt air panas
ntah pape ntah
ensuami bangga dgn baju malaysia dia
hahaha, skrg melambak2 org pki
nmpk sepesen je sume

0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...