Sholihah Collection

Ahadku Di Belon Panas.. Awwww!!!


semalam ari ahad
aku, encik suami, ecah, zyra n naufal g pesta air belon panas
kat putrajaya
luckily hujan dh berenti
so, keadaan masih sejuk
ohh
aku nmpk sgt pendek tanpa heel
first time pki flat shoes
ohh.. pendek n gemuk
menangis T_T


ni zyra
my BFF
preggie 6month ++
baby kedua


ni ecah
my sissy in law
byk colok dia nih
but, yg paling i suke ngan dia,
ialah her long hair
awwww.. i loike


hai baby, baby tgh watpe
baby nk tgk belon panas eh
ohhhhhh
smbil mmbygkan perut aku plak yg mcm ni
awwwww
maluuuu
*_*


aku suke gmbr mcm ni
candid
n nmpk mcm tgh gaduh
encik suami mmg
klu jalan bukan dia hingat bini kat blkg
ni klu anak dh berderet ni
cmne la gamaknye


encik suami mule2 bangga pki baju malaysia dia tuh
then, bile dh nmpk rmi sgt pki baju smaa
dia tetibe malu
hidup malaysia!!!!!


My BFF
n my Sissy


kamera hanya penuh dgn gmbr belon
hello abg
bdn i pun dh mcm belon
asal tak amik gmbr ayg byk2


wahhhhhh
sume terjerit2 tgk belon naik ke udara


luv dis pic
!


L.O.V.E
bole tak buat mcm ni kat perut encik suami
ohhh tidakkk
sia2 je kna "blusher" magic nnti
siap bentuk tapak tgn lagi kang kt pipi


last pic
have a gud sunday yawwww


0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...