Sholihah Collection

Jom Kira BMI.. Sila Kuatkan Semangat

Your Body Mass Index (BMI) is: 26.6.
This would be considered overweight


ewahhhh ewahhhh
melampau tauuuuuu
overweight okeh
makin nak diet makin naik tau
ni buat mak marah ni nokssss

azab gile nk stat diet
dugaan ,., dugaann
kadang2 elok je aku dh kawal mkn waktu siang
tup tup, mlm2 ensuami balik...


tadaaaaaaaa

tanpa rase bersalah,,
dgn muke hepi giler dia bawal balik mende alah ni utk aku
aku ape laie
tanpa rase bersalah, aku mkn la smbil dgr crita2 yg dia bwk balik dr opis


kdg2 dia bawak balik sate
kdg2 dia bwk balik coklat cadbury
kdg2 dia bwk balik oblong
kdg2 dia bwk balik diri dia je

korg2 yg nak kira BMI
leh klik sini
sblm klik kuatkan semngt dulu
kang takut ade yg pengsan tgk BMI sendr
aku ni pun pengsan sekejap lps tgk BMI sendr
ni br sedar balik
*_*

http://calculators-free.com/body-mass-index-bmi-calculator-10


0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...