Sholihah Collection

Doc kata kena rajin gocok gigi



pemeriksaan gigi secara tahunan
aku gi bulan 4 n bulan 11



ramai plak tunggu nk jumpe doc gigi
acik sblm aku ni nk cabut gigi kot
katup rapat je mulut dia takmo senyum2
aku senyum kat dia, tp dia tak senyum
maluuuuuu
smpi dlm bilik
doc tny
"ok cik, ade ape2 masalah gigi"
aku senyumm
"nk suh check gigi kot ade lubang ke, gigi goyang ke, then nk cuci gigi"
aku cabut gigi aku
suh doc cuci
hahahahaah
aku tipu
doc ckp
"ok"

then ...
weeeeeennnggggg
wuuunnggggg
preettttt
tetttttt
tuttttttt
wwwwunnnnggggg
wreeeenggggggggggg
kecepak kecepuk
kebabommmmm
berlanggar...
motokar...


heheheheeh
doc ckp, klu nak gigi kuat n sehat
jgn mkn gula byk2
gocok gigi jgn 2 saat
kna lama2 ckit
kna gocok gigi pagi n mlm
doc ckp gigi sy takde lubang n takde goyang2
bile dh lps jumpe doc gigi
jgn senyum tutup mulut


kna senyum bukak mulut lebar2
hambikkkk
terpancar2 gigi akuuuuuu
taraaaaaaaaaaaaa


0 Juta Org Sayang Saya:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...