Sholihah Collection

Murtabak Maggi Berleha


semalam balik awal
ter rajin lak tgk rak ape yg ade
so, aku tgk ade maggi
tgk peti sejuk
ade telur
weh, jgn korg ingt dlm rak aku ade maggi je
kantoi la aku tak rajin masak
ade la mende2 lain
cume yg Maggi ni terserlah lak dlm rak aku

first, rebus maggi smpi maggi sy sudah kembag
toskan
tolak tepi sat

sebijik telur
aku pecahkan
aku kaco2
aku letak serbuk kari maggi setgh peket je
kang terlebih, masin lak jadinyo

pastu ko masukkn meggi dh tos td dlm telur
ko kacau
klu rajin buh la sayur kecik2 tu ke, tp aku tak mkn sayur
buh la bwg ckit kan, tp aku tak suke bwg
buh la cili sikit, tp aku tak tahan pedas sgt
so aku masak plain
aku goreng gune 1 sudu butter je

tadaaa
siap
tggl ngap!
nom nom nom

4 Juta Org Sayang Saya:

oshin-jamel said... [Reply to Comments]

nyum..nyum..sedapp..lama x buat..blk kang ble la wat..hehehe

Unknown said... [Reply to Comments]

sonang je rupanya yer... hehehehehe

Sholihah said... [Reply to Comments]

buat jgn tak buat kak.. nyum3

Sholihah said... [Reply to Comments]

senang je kan... 7minit leh siap... hahahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...