Sholihah Collection

Usaha Tangga Pavlova

 usaha tangga kejayaan
balik dr kroje
gigih aku singgah beli telur lagi ngan whip cream
belum beli mixer lg
tp aku kan kental
aku pukul telur pki tgn
kental dowhhh
bygkna
kul 930pm br stat
kul 1015 stat bakar dlm over
1jam 15minit hokeh nak tunggu
tersengguk2 aku tunggu dpn oven
bj keje pun tak tuka lagi

 akhirnya
rekahan2 yg aku tunggu
aku silap
aku setting gune api atas
bwh tak masak langsung
then aku tuka setting pki api atas bwh
br merekahhhhhhhhh
 berkobar pukul whip cream
smpi pecah2 n berketul whip cream aku
aku ape kesah
aku belasah gak
whip cream mcm mn pun stil sedap ape

 Strawberry aku beli dr Carrefour Alamanda
baki yg first pavlova ari tu

 yummehhhhhhhhhhh
maaf la tak amik gmbr tepi
sbb sementara tunggu nk letak whip cream
aku duk makan2 tepi tu
garing
alih2 dh ompong dh beli tepi
hahahahaah 
 
gigih
kul 11lebih br setel sume
org sume dh tdo dh
disebabkan takde org tukang rasa
aku kejutkn ensuami
mulut dia pok pek pok pek kaco dia tdo
dok rase pavlova aku smbil pejam mata nih
dia angguk2
then dia smbung tdo

so
aku makan la pavlova aku
smbil layan tv
org sume sdg dibuai mimpi
aku cargasss lagi nih

 tup tup
aku dr bunyik kat dapur 
seram nieyhhhhh
jgn mcm2 wehhhhh
























 


ropenye ade org menyelinap kat dapur
g peti ais
makan pavlova aku!!!!!

hahahaahahah
tu la
td jual mahal
wekkkkkkkkkkkk







4 Juta Org Sayang Saya:

wanie said... [Reply to Comments]

tukor nama kot sedap... pavleha..

Sholihah said... [Reply to Comments]

pavleha?? wow!!!! sedap nama tu kak...!!! yeahhhhhh

sophieqaiser said... [Reply to Comments]

yeayyy...cograts atas usaha anda :)
nmpk sedap...terliur mak

Sholihah said... [Reply to Comments]

kikiik.. segan noksss ngan tokei kek ni... tekak kte rase sedap la, tekak org lain, tak brani nak ckp.. hahaha

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...