Sholihah Collection

Fabulous sunday

Hujung minggu yg best bile berjaya pujuk ensuami ke klcc.
Biasanya, mmg aku g mall ngan kwn2 or my sis..
Ni baik punye umpan gune garrett popcorn...
Walau dia mcm tak heran ngan popcorn, aku citer bersungguh2 dan dgn hati yg cekal utk umpan dia..
Akhirnya aku berjaya..
Lgpun saja nak jalan2 tgk sale nak CNY ni..
Mesti ade bnda bole grab kan...



Bile kuar ngan ensuami, aku rajin ckit nak dress up..
Sbb dia akan jd tukang kritik, tukang keji n tukang kutuk...
N owwwww, i love dis pic..
Sempat ni snap kat tpt parking..




N klu ngan ensuami, aku mmg tak malu nk pose amik gmbr..
He know my angle better...
Hehehe..
Angle nak sembunyikan lelemak aku nihhhh...




Tahun ni tahun naga...
Sape lahir tahun naga??
Sy suka naga..
Sbb sy suka binatang buas2..
Naga ke, rimau ke, ikan jos ke..
Best gile tgk national geog klu tang binatang buas2 ni...



I will make sure i can get one coach handbag one day nntiiiiii...



Tak dpt coach, dpt amik gmbr pun jadik la..
Ingtkn bwk ensuami leh masuk butik coach ni...
Harammmmmmm...
Br jeling pintu coach, dia dh tarik tgn aku umpan aku ngan pretzel auntie anne..
Choiiiiii..



Garret popcorn again..
Yeayyy..
Tak berbaloi aku beli small portion dg dtg jauh2 ni..
Aku beli medium...
Then tak abis makan berdua..
Bagus...
Sbb aku tamak...



Turban..
Sesekali sesekala jarang2 leh la aku pki style ni...



Talk to the hand..
Eh..
Tibe2..
Hahahaha...



My lovely angry bird...
Yeayyyy..
Balik rumah trus peluk angry bird smpi tertdo...
Penat berjalan...
Krohhhh.... Kroh.....

7 Juta Org Sayang Saya:

Lyena Vee said... [Reply to Comments]

dear, garret popcorn nih dah ado kat one utama! hehehe

Sholihah said... [Reply to Comments]

oneutama? sepjg 26tahun ni, br sekali kte g sana awk.. sob sob...

Sholihah said... [Reply to Comments]

tu pun sbb menyinggah kejap lps interview kat tv3

InaAchik said... [Reply to Comments]

x pernah lg mkn garret popcorn. cam x berbaloi sepeket kecik dah dkt rm40. ngehehe...

Sholihah said... [Reply to Comments]

eh eh.. cik kakiiiii.. terkejut cik kaki sudi singgah blog kte.. yeayyyyyyyyy... rm16 pun ade.. popcorn ni mkn sekali sekala buleh la.. manissss bangatttt... ^_^

Lyena Vee said... [Reply to Comments]

huhuhu. ye ker? kite slalu p sejak kawen jer sebab dekat ngan umah mertua. takpe, kite bley kire ngan jari p klcc tu bape kali dalam setahun. hikhikhikhik

Sholihah said... [Reply to Comments]

kikik.. mcm tu awk tameeee laaa ngan titeeeeee... kte jrg g 1utama, awk lak klcc.. yeayyy.. celettt celettt...

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...